Ik heb het idee dat ze niet op de juiste locatie zijn geweest. En/of dat er nog een puzzel in die kaart zit, wat mensen nog niet is opgevallen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:08 schreef -Sigaartje het volgende:
Als je het journaal hebt gezien, weet je ook dat dit al diverse malen is geprobeerd en er niets is gevonden. Kans is groot dat iemand die schat in een ver verleden allang heeft gevonden. En, wat doet zo'n ding in een archief?
Nou, om een heel gebied achter te laten met allemaal kuilen in de grond? Haha.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh, is het op een vakantiepark waar ze reinigingskosten rekenen als je een bende achterlaat ?
Als je een beetje fatsoenlijk schatkaart kunt lezen heb je maar één gat nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:12 schreef rosita1 het volgende:
Nou, om een heel gebied achter te laten met allemaal kuilen in de grond? Haha.
Waar had het anders moeten zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:08 schreef -Sigaartje het volgende:
wat doet zo'n ding in een archief?
|quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoenlijk schatkaart kunt lezen heb je maar één gat nodig.
https://www.topotijdreis.nl/quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:17 schreef rosita1 het volgende:
Helaas gaat streetview niet zo ver terug in de tijd. Oude archieffoto's van de bomen zijn belangrijk.
Geweldigquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
https://www.topotijdreis.nl/
heb je hier iets aan?
Allicht niet, die hebben dat netjes weer weggeharkt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:42 schreef rosita1 het volgende:
Weet iemand waar mensen hebben lopen graven?
dat is niet eerlijk, ik ben de enige die je die link gaf die je tot de plaats brachtquote:
Maar ik heb de locatie gevonden. Dus 50-50quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk, ik ben de enige die je die link gaf die je tot de plaats bracht
70-30 en 70 voor mijquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:47 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Maar ik heb de locatie gevonden. Dus 50-50
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |