Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke
ik heb besloten dat ik klaar ben met dit onderwerp
je kunt mensen blokkerenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een abbo. Buiten het kijken naar notes heb ik geen idee wat ik er mee kan en moet doen.
Je bent van die stomme advertenties afquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een abbo. Buiten het kijken naar notes heb ik geen idee wat ik er mee kan en moet doen.
FOK! financieel compenseren voor al die bagger de afgelopen 20 jaarquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
was er maar meer baggerquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
FOK! financieel compenseren voor al die bagger de afgelopen 20 jaar
Maar ik heb voor hem betaaldquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
FOK! financieel compenseren voor al die bagger de afgelopen 20 jaar
Dat was mobiel met live topics wel een dingetje ja.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent van die stomme advertenties af
Ik zou nooit een adblocker gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was mobiel met live topics wel een dingetje ja.
Met een abo hoeft dat gelukkig ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nooit een adblocker gebruiken.
Echt niet.
Jij moet als ex-mod weten dat we niet alleen naar notes kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dat notes wel een erg eenzijdig beeld laten zien van wat er daadwerkelijk is gebeurd
ik beweer in die post niet wat andersquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij moet als ex-mod weten dat we niet alleen naar notes kijken
Was @aTypisch blauw in het verleden?quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij moet als ex-mod weten dat we niet alleen naar notes kijken
Toen hij nog @Typisch was inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was @:Atypisch blauw in het verleden?![]()
![]()
Mobiel fokkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was mobiel met live topics wel een dingetje ja.
Notes kan je altijd bekijken broquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |