Zit er niet in als WAOer.quote:
Alleen als ik anaal genomen ben door Sked. Maar dat gebeurt gelukkig niet te vaak.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
@:lange_lans @:ggmm @:coco @:sked @:iedereen
Neequote:Op woensdag 4 januari 2023 17:57 schreef KingRoland het volgende:
Gebruiken jullie Notion?
@:lange_lans @:ggmm @:coco @:sked @:iedereen
Ik ben de grootste lafaard op aarde. De grootste mislukkeling als Nederlander. Dat kun je alleen maar zijn als je briljant en FOKK!er bent.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik oordeel niet op inkomen, maar op hoe je als mens bent
Het uitroepreken op de verkeerde plaats. Dus zelfs een genie als TONG is niet feilloos.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste lafaard op aarde. De grootste mislukkeling als Nederlander. Dat kun je alleen maar zijn als je briljant en FOKK!er bent.
En toch respecteer ik je. Omdat je het zo eerlijk toegeeft.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste lafaard op aarde. De grootste mislukkeling als Nederlander. Dat kun je alleen maar zijn als je briljant en FOKK!er bent.
Zuurkool!quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Dank je, dat je er mee eens bent dat ik een briljant genie ben. Beetje dubbel op. Maar met minder doen briljante geniën het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch respecteer ik je. Omdat je het zo eerlijk toegeeft.
Ik ben ook een genie, hopelijk kunnen we elkaar beetje bij beetje leren begrijpen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je, dat je er mee eens bent dat ik een briljant genie ben. Beetje dubbel op. Maar met minder doen briljante geniën het niet.
Descartes dacht, en liep niet hard. W.F Hermans dacht. En had altijd gelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een rondje hardlopen denk ik
Net een mooi topic in KL geopend brother.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben ook een genie, hopelijk kunnen we elkaar beetje bij beetje leren begrijpen.
lopen altijd wegquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een rondje hardlopen denk ik
Zit je nou alweer in het buitenland klimaatterrorist?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even nog een paar dagen van genieten nu ik op vakantie ben.
Marathon komt eraan. Vanaf maandag KEIHARD trainen. Blijkt dat alcohol je renprestaties niet bepaald bevordert.
Een ban?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |