SPOILER: ZoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rammelend stapelbedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik snap het ook niet hoor het ziet er vaak uit of hij helemaal van de wereld is met die lege blik van hemquote:Op maandag 13 maart 2023 18:51 schreef Dutch_view het volgende:
Wat zien sommige meiden in die Jasper? Zijn ze zo wanhopig?
Ik heb zelden iemand gezien met zo'n on-sexy , zaaddodend gezicht dan die gozer![]()
Werkelijk iedere keer wanneer hij in beeld is, kijkt hij zo droevig alsof de hele wereld is vergaan![]()
![]()
Nog nooit eens leuk zien lachen of opgewekt. Wat een jehova getuige figuur zeg pff
Ja, vies kereltje hequote:Op maandag 13 maart 2023 19:14 schreef engine het volgende:
Ik loop nog een aflevering achter. Ook in de tv uitzending is Isaac een walgelijke zak
Echt een trieste zak hoe hij anderen belachelijk maakt. Kan niet wachten om meteen naar Jeff te rennen om Wanda haar verdriet uit te lachen. Sneue vent.quote:
Volgens mij hebben ze geen idee hoe ze overkomenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een trieste zak hoe hij anderen belachelijk maakt. Kan niet wachten om meteen naar Jeff te rennen om Wanda haar verdriet uit te lachen. Sneue vent.
Denk dat je dat een beetje uit het oog verliest na zes maandenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen idee hoe ze overkomen
Net de uitzending van vandaag gezien en die van vrijdag, echt waar, ik wil dit inderdaad op stream zien en niet verplicht de uitzendingen kijken maar ben er toch ingetrapt.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me als streamer zijnde wel flink genaaid door dat hele programma
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
Dat blurren van dat kussentje is ook nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het verbaasd mij dan weer dat mensen daar nu pas achter komen. Het programma is de afgelopen maanden niet veranderd. Over het algemeen simpele opdrachten, één eliminatie per maand en als er iets heftigs is zien wij dat niet op stream.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat blurren van dat kussentje is ook nieuwWanda is uitgeschoten met make-up remover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat blurren van dat kussentje is ook nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heeft Ivor inmiddels aangegeven niks meer met de show te maken te willen hebben
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik kijk tijdens een RLS eigenlijk nooit de tv-uitzendingen, omdat ik dacht dat je met de streams veel meer zagquote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dan weer dat mensen daar nu pas achter komen. Het programma is de afgelopen maanden niet veranderd. Over het algemeen simpele opdrachten, één eliminatie per maand en als er iets heftigs is zien wij dat niet op stream.
Zoiets dacht ik inderdaad ook.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien heeft Ivor inmiddels aangegeven niks meer met de show te maken te willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |