Dat mens is zelf verschrikkelijk. Ook zonder Martin. Ik voorzie nul komma nul bloei.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:52 schreef Emptystreet het volgende:
Martin en Jeffrey mogen er van mij wel uit.
Heb ergens het idee dat Mexx gaat opbloeien zodra Martin weg is en er achter komt dat ze helemaal niks aan hem mist.
Ja een beetje vreemd is dat wel he, ook dat gedram over de stemming over het roken werd in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 05:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ik vind het heel raar dat er zo wordt gehamerd over het niet praten tijdens het roken, maar vervolgens het roken wel uitgebreid in beeld wordt gebracht
Wat ik zo las was dat dus ze gemonteerd. Dat fluiten deed ze al een keer eerder niet toen JW bij Eunice zatquote:Op maandag 30 januari 2023 20:25 schreef freaky40 het volgende:
Mooie aflevering. Leukste momentje het shot van Esther bovenaan de overloop bij het manager kantoor, op haar vingers fluiten naar JW die beneden met Eunice aan het flikflooien is. En dan die venijnige kop van haar erbij. Top momentje![]()
Het is af en toe net een Animal life docu die twee; het wijfje probeert het mannetje te imponeren...
Ik weet niet beter, vind hem daarin zelfs heel erg overdrevenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
Was Rupert vanaf het begin al zo 'nichterig' met zijn maniertjes en was me dat niet opgevallen? Of is dat in de loop der tijd zo erg geworden?
Poster met afbeelding JW boven het bed van Eugene was wel leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Niet echt iets bijzonders deze aflevering
Ja dat klopt, werd we zo in beeld gebracht. Ik vind het wel een leuk stukje dat `Eunice’s en JW buiten staan en Esther wil komen storen en da JW haar wegstuurdequote:Op woensdag 1 februari 2023 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Poster met afbeelding JW boven het bed van Eugene was wel leuk.
En met alleen naar de tv te kijken, lijkt het nog meer dat er iets moois aan het bloeien is tussen Wanda en Jasper.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat klopt, werd we zo in beeld gebracht. Ik vind het wel een leuk stukje dat `Eunice’s en JW buiten staan en Esther wil komen storen en da JW haar wegstuurde
Dat is ook heel flauw dan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo las was dat dus ze gemonteerd. Dat fluiten deed ze al een keer eerder niet toen JW bij Eunice zat
Ja ze heeft een rare uitstraling.quote:Op donderdag 2 februari 2023 02:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is ook heel flauw dan.
Ik word overigens erg ongemakkelijk van Wanda en Jasper. Ze doet zo nep alsof ze niet geïnteresseerd of jaloers is. Rillingen. Bah.
Hoezo weet je daardoor dat hij in de kast zat, hij heeft vaker gezegd dat hij bi isquote:Op donderdag 2 februari 2023 01:36 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb aflevering 1 weer ff teruggekeken. Zo grappig om te zien hoe iedereen zich gedroeg toen het begon. Iedereen heel vriendelijk en positief. Bewoners die elkaar dan nog mogen. De vriendjes van Wanda en Kim die totaal niet lijken op Jasper of Jeffrey. Beetje tegenovergestelde.De kinderen van iedereen. En iedereen een stuk dikker ook.
Ik kan het aanraden.
Edit: ohja, Imadiddin offerde een relatie met zijn vriendin op hiervoor. Zie je nou wel dat hij in de kast zat.
Dat was een flauw (slecht?) grapje.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:29 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Hoezo weet je daardoor dat hij in de kast zat, hij heeft vaker gezegd dat hij bi is
Ja echt. Tenenkrommend allemaal. Hij is zo verliefd op Sasha en zij niet op hem maar dat heeft hij niet door. Hij maakt haar ongemakkelijk, verstikt haar. Hij krijgt niet dezelfde woorden terug maar blijft lyrisch zijn liefde verklaren aan haar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:54 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kleffe slijmjurk is die Bern![]()
Dat was zeker een gele kaart waard. Maar ja, het programma had andere belangen kennelijk. Waarschijnlijk hebben ze het milder in beeld gebracht dan het was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:20 schreef KraideN het volgende:
Ik vind wel dat EJVJL coulant is geweest t.o.v. Kim. Voor die spullen gooien naar Marciano had ik toch 2e geel verwacht en daarmee exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |