Jazeker, die Martin moet ff een cursus grensoverschrijdend gedrag volgen. Aan de andere kant is het mij nog steeds onduidelijk waarom ze überhaupt boos was. Omdat hij naar buiten ging toen zij op de wc zat? Ik snap het niet. Ook een beetje raar om Martin dan aan te vallen terwijl hij duidelijk niet nuchter is. Zoekt ze sensatie of denkt ze hem eindelijk te kunnen domineren nu 'ie lam is? Beetje raar dat zij niet gewoon wat anders ging doen om morgen dan tegen hem te schreeuwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:50 schreef Emptystreet het volgende:
Jezus, veel emoties bij Mexx.
Begrijp haar ergens wel, want Martin is gewoon een achterlijke klootzak die geen "Nee" kan accepteren. En die ook constant denkt dat 'ie het beter weet en het laatste woord wil hebben. Mexx is 10 jaar jonger? Maar lijkt toch bij veel momenten volwassener. Oké, dit moment even daargelaten.. Maar laten we hopen dat de regie begrijpt dat Martin hier ook zeker een aandeel in heeft.
Ja, wat we niet op de streams mochten zien zagen we hier welquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:56 schreef spapaars het volgende:
Gewoon een uitstekende aflevering vandaag.
Ze leek inderdaad heel veel pijn te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef KraideN het volgende:
Lijkt wel een niersteen ofzo wat die Sasha heeft.
Martin heeft een geheugen als een zeef en Marciano kan niet voorlezenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Een verdien opdracht.
Loopt niet lekker 🤣🤣
Ja of blinde darm ontstekingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef KraideN het volgende:
Lijkt wel een niersteen ofzo wat die Sasha heeft.
Martin. Iel hem ook wel steeds in de reden. Maar het was een blamage 🤣quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Martin heeft een geheugen als een zeef en Marciano kan niet voorlezen
Dat dacht ik ook, maar de pijn leek links te zijn en de blindedarm zit rechts. Mgoed ben geen dokter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:12 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja of blinde darm ontsteking
Beide erg pijnlijk
de pot verwijt de ketel dat die zwart zietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 02:17 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Nou ja... Zoey zit denk ik qua intelligentie niet ver onder de gemiddelde van groep 4..
Alleen maar boze troep in de compilatiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:51 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi dat dat lelijke wijf Leila eruit is
Echt een jankertje en dan klagen over Mexx. Beide verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind die Kim (vrouwtje van Marcinao) zo'n teringwijf ik mag haar niet bluh 🤮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |