Oeh, marshmallows. Ik wil het.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er marshmallows om te roosteren?
Tuurlijk, en als ik ontplof in t vuur zijn er sprinkles!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er marshmallows om te roosteren?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als ik ontplof in t vuur zijn er sprinkles!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn vaste contract officieel binnennu kan ik volwassen worden. Of het gebeurt is een tweede
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn vaste contract officieel binnennu kan ik volwassen worden. Of het gebeurt is een tweede
Neuh, jij bent veel leuker mét hartslag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring. It. On.
Nee wacht, je wil me gewoon als ene heks op de brandstapel gooien
Hoera!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon lopen joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve het OV. Wisselstoring
Nu met zijn allen aan het uitzoeken hoe we in vredesnaam weer thuis kunnen komen.
Wat een ellende. Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Nu met zijn allen aan het uitzoeken hoe we in vredesnaam weer thuis kunnen komen.
Zwaar leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:53 schreef rival het volgende:
Ik "moet" straks weer drinken, heb een borrel van werk. Zwaar leven.
Lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Stuk met collega meegereden en van daar verder in overvolle trein.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een ellende. Ik leef met je mee.
De hel die OV heet
MAAR DAN OOK ECHTquote:
Gelukkig rustig dagje vandaag, na werk even op terrasje zittenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eens wel.
Koos motivatieloos vandaag.
Same. Soort blue monday maar dan anders.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eens wel.
Koos motivatieloos vandaag.
Ik ga een uurtje spijbelen, ben er wel klaar mee voor vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Soort blue monday maar dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |