mag allemaalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan ook! Of een genderneutraal persoon?
Lijkt me heerlijkquote:
Ben zo blij met m'n eigen wc en douche.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ew iemand met wie je dan rekening mee moet houden
Gewoon huis met 2 badkamers? Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben zo blij met m'n eigen wc en douche.
Aparte voorkeur...quote:
Goed lezen, ik snap niet dat hij bloedende kutten heerlijk vind. Jij blijkbaar wel? Is hier sprake van een match?quote:
Naah niet echt.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, ik snap niet dat hij bloedende kutten heerlijk vind. Jij blijkbaar wel? Is hier sprake van een match?
Ik zie nu elke keer dit voor mij als ik de username van gianni zie...quote:
Aan de hydrofoil te zien is het weer zo'n figuur die met veel te weinig wind en zonder backup plan het water opgegaan is... dat soort mongolen worden hier ook regelmatig uit het water gevist.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Barbusse het volgende:
@:Faxie, ben jij dit?
https://www.theportugalne(...)surfer-rescued/73647
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan de hydrofoil te zien is het weer zo'n figuur die met veel te weinig wind en zonder backup plan het water opgegaan is... dat soort mongolen worden hier ook regelmatig uit het water gevist.
Ja zoiets kwam ik tegen. Tja, was een kwestie van tijd natuurlijk... zijn niet de minste golven daar zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2023 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vorige wel een surfer verdronken bij Nazaré
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Barbusse het volgende:
@:Faxie, ben jij dit?
https://www.theportugalne(...)surfer-rescued/73647
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?
Pestkopquote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |