Alsof je die allang niet zelf had achterhaald, stalker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:09 schreef Faxie het volgende:
Geen adres gehadDan maar m'n eigen kussen spelen
Die had je al van de kerstkaartjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:09 schreef Faxie het volgende:
Geen adres gehadDan maar m'n eigen kussen spelen
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.quote:
Oh. Dan gewoon opzoutenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.
Welkom bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef Tlaloc het volgende:
Nou ik ben Tlaloc van @:Catkiller moest ik hier posten als de bitch die ik was
Heulemaal niet. Tegan en CL moeten nog aan de man.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Tegan en CL moeten nog aan de man.
Nee ik niet. Ik koop gewoon nog een hond, dat is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?
Nee ik niet. Ik koop gewoon nog een hond, dat is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?
Dat geven wij natuurlijk niet zomaar prijs, je zult er voor moeten werken!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:04 schreef Tlaloc het volgende:
Dank allen. Wat zijn een beetje de in-jokes en de etiquette hier?
Precies, een man. Dus geen bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
een vrouw dan?quote:
mag allemaalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan ook! Of een genderneutraal persoon?
Lijkt me heerlijkquote:
Ben zo blij met m'n eigen wc en douche.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ew iemand met wie je dan rekening mee moet houden
Gewoon huis met 2 badkamers? Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben zo blij met m'n eigen wc en douche.
Aparte voorkeur...quote:
Goed lezen, ik snap niet dat hij bloedende kutten heerlijk vind. Jij blijkbaar wel? Is hier sprake van een match?quote:
Naah niet echt.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, ik snap niet dat hij bloedende kutten heerlijk vind. Jij blijkbaar wel? Is hier sprake van een match?
Ik zie nu elke keer dit voor mij als ik de username van gianni zie...quote:
Aan de hydrofoil te zien is het weer zo'n figuur die met veel te weinig wind en zonder backup plan het water opgegaan is... dat soort mongolen worden hier ook regelmatig uit het water gevist.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Barbusse het volgende:
@:Faxie, ben jij dit?
https://www.theportugalne(...)surfer-rescued/73647
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan de hydrofoil te zien is het weer zo'n figuur die met veel te weinig wind en zonder backup plan het water opgegaan is... dat soort mongolen worden hier ook regelmatig uit het water gevist.
Ja zoiets kwam ik tegen. Tja, was een kwestie van tijd natuurlijk... zijn niet de minste golven daar zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2023 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vorige wel een surfer verdronken bij Nazaré
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Barbusse het volgende:
@:Faxie, ben jij dit?
https://www.theportugalne(...)surfer-rescued/73647
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?
Pestkopquote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar sloeg je op aan? Dutch, of 50 year old?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |