Voorlopig lijkt het er echter op dat onze grote vriend Lee enkel wat vissen rond gaat blazen.quote:
Doordat de verwachting is dat ie gaat stallen, wordt er wel nog een slag om de arm gehouden over de noordwaartse beweging. God verhoede dat ie besluit later noordwaarts te keren. Dan zijn de Leewards wel aardig aan de beurt.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er echter op dat onze grote vriend Lee enkel wat vissen rond gaat blazen.
Meeste runs laten hem over een dag of 3 naar het noorden afbuigen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:02 schreef Frutsel het volgende:
Ik meende gisteren ergens te lezen dat er ook nog kleine kansen waren dat hij door een 'hoog' niet kon afbuigen en meer westwaarts zou kunnen gaan maar ik moet even opzoeken of die kansen er uberhaupt nog zijn.
Klopt, maar het pad lijkt wel steeds meer westelijk te worden waardoor de buiging naar het noorden steeds later komt en dus de oostkust van de VS nog wel in de picture komt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Meeste runs laten hem over een dag of 3 naar het noorden afbuigen.
[ twitter ]
Klopt ja. Veel hogedruk in het noorden. Daar hangt alles van af.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:02 schreef Frutsel het volgende:
Ik meende gisteren ergens te lezen dat er ook nog kleine kansen waren dat hij door een 'hoog' niet kon afbuigen en meer westwaarts zou kunnen gaan maar ik moet even opzoeken of die kansen er uberhaupt nog zijn.
Als ie niet naar het noorden kan, wordt ie nog steeds kapot geblazen door dezelfde krachten die hem weg houden van het vasteland, als die er zijn. Dat is het probleem niet zo zeer, al kan het nog wel flink gaan spoken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:02 schreef Frutsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |