abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207416045
Gelukkig Nieuwjaar *O*
pi_207416052
Hoe lang mag je elkaar nog Gelukkig Nieuwjaar wensen? :') Ik had geen inspiratie.
pi_207416060
Oh MM, wat ontzettend naar.

En Barrel, ook top.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:24:18 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207416078
ik dacht tot 3 koningen, 6 januari dus .

en mja. eens kijken wat de mogelijkheden zijn dus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207416157
Oei Barrel.. wordt t niet verlengd omdat ze er geen expat meer op willen/mogen?
pi_207416182
Wauw barrreltje da’s ook geen fijn nieuws -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_207416203
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:24 schreef Barreltje het volgende:
ik dacht tot 3 koningen, 6 januari dus .

en mja. eens kijken wat de mogelijkheden zijn dus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, dat is wel spannender dan je misschien wilt. Zou fijn zijn als dit lukt!

@Memento_Mori, wat rot zeg. Voor jullie allebei, want toekijken hoe je geliefde pijn lijdt en niet kunnen helpen is ook vreselijk.
pi_207416248
Wat een naar vooruitzicht MM! Is er tegenwoordig medicatie? om het allerergste te dempen, vermoed ik.

@Candaasje Een interessant artikel over de gevolgen van nachtdienst en hoe er mee om tegaan, vanuit de werkgever! https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20230103 Ws. kan je de link niet lezen. Mogelijk kan je vriend het opsnorren? Of hebben jullie het al besproken op het werk?!

MnX is helemaal into de nieuwe sportschool.🙃 Gaat al weer. “Wat moet je anders doen op zo’n grauwe regendag”… Voorheen kon alleen op een vastgestelde dag en tijdstip. Nu kan het 7 dagen in de week van 7-22 uur. Met een tijdslot om aan te melden. Dat wel.
pi_207416264
Nou zeg @Barreltje -O-
Geldt dat straks ook nog voor de Chef?
pi_207416394
Oh wat 'n vervelende situatie Barrel!

Thanks allemaal. Nee tis niet fijn om machteloos toe te kijken. Gelukkig kon ik m'n rust beter bewaren dan ik gedacht had. Voor m'n man ook niet fijn als ik er jankend bij zou zitten oid want daar voelt hij zich dan wel weer rot/bezwaarlijk onder terwijl hij zich op dat moment alleen kan richten op zich door de aanval heen krijgen.

@AnneX er is medicatie om een aanval (sneller) af te breken, injecties met triptanen. Die heeft hij in het verleden ook gehad maar is wel troep qua bijwerkingen (ernstige hartritmestoornissen bij mijn man bijv) maar als hij na meerdere aanvallen op n dag niet meer kan, is dat wel nodig maar pure zuurstof is altijd optie 1. Na een aanval is hij ook op, het is echt een aanslag op het lijf en als je dan geen hersteltijd krijgt ivm een nieuwe aanval, moet je toch iets. Nu zijn de injecties er sindskort wel in 3mg/0,5ml ipv 6mg/0,5ml, schijnt net zo effectief te zijn qua afbreken van een aanval maar veel minder heftig qua bijwerkingen. Laten we hopen dat het zich niet zo ver ontwikkelt dat we dit soort paardenmiddelen nodig hebben maar voor het geval dát, wel fijn idee dat het dan in huis is.
  woensdag 4 januari 2023 @ 11:06:47 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207416396
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:47 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg @:Barreltje -O-
Geldt dat straks ook nog voor de Chef?
oh nee. de chef werkt hier sowieso al lokaal via een totaal ander bedrijf :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207416786
Whoeptiedoep, @Barreltje
Je maakt het spannend :+
Succes met het fixen, ik heb er alle vertrouwen in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207416804
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu zijn de injecties er sindskort wel in 3mg/0,5ml ipv 6mg/0,5ml, schijnt net zo effectief te zijn qua afbreken van een aanval maar veel minder heftig qua bijwerkingen.
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207416815
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
oh nee. de chef werkt hier sowieso al lokaal via een totaal ander bedrijf :+
En wist de werkchef van de huiskoperij?
Zo ja, had en ietsiepietsie eerder gesprek wel wat menselijkheid verraden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207416870
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..
Volgens mij wel en anders de moeite van 't proberen misschien wel waard?
pi_207417122
Barreltje, dat klinkt wel een beetje als een rotstreek idd :{. Ik duim voor een vlotte oplossing!

MM, afschuwelijk dat de aanvallen door lijken te zetten :'(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207417286
Helden van vivisol zijn net geweest met zuurstof , meteen twee flessen ready to use met masker en op de juiste liters klaargezet naast het bed en de bank. Fijn idee dat dat er nu iig is.
pi_207417338
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is het lastige met triptanen inderdaad :{
Spoilers!
pi_207417416
Havermoutpannenkoekjes met banaan en Wunda bevallen prima. Die Wunda is al 3 maanden over de datum, ben blij dat ik er eindelijk iets mee kan. Ik heb nu 3 porties gemaakt. Morgen maak ik 6 porties. Dan zijn er wat dingen op die op moeten en heb ik 7 porties in de vriezer. Morgen doe ik er wat walnoot door, ik miste iets.
Spoilers!
pi_207417497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Havermoutpannenkoekjes met banaan en Wunda bevallen prima. Die Wunda is al 3 maanden over de datum, ben blij dat ik er eindelijk iets mee kan. Ik heb nu 3 porties gemaakt. Morgen maak ik 6 porties. Dan zijn er wat dingen op die op moeten en heb ik 7 porties in de vriezer. Morgen doe ik er wat walnoot door, ik miste iets.

Ik maakte een foto van het smoothiebowl ontbijt ter inspiratie. Vandaag met banaan (3), sinaasappel (2) en een restje diepvries ananas voor 2 personen. Er overheen wat gemalen lijnzaad, 1 brazil nut, paar walnoten en wat muesli.
pi_207417548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:46 schreef Tuindier het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik maakte een foto van het smoothiebowl ontbijt ter inspiratie. Vandaag met banaan (3), sinaasappel (2) en een restje diepvries ananas voor 2 personen. Er overheen wat gemalen lijnzaad, 1 brazil nut, paar walnoten en wat muesli.
Lekker! Dat is eigenlijk wel een beter idee voor morgen en overmorgen. Banaan, wat Wunda, mandarijn, ijsblokje sinaasappelsap, lijnzaad en muesli.
Spoilers!
pi_207417681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lekker! Dat is eigenlijk wel een beter idee voor morgen en overmorgen. Banaan, wat Wunda, mandarijn, ijsblokje sinaasappelsap, lijnzaad en muesli.
Ik gooi er vooral ook het fruit in dat ik niet meer vers genoeg vind om zo op te eten. Prima manier om ze te verwerken.
pi_207417911
Pannekoekjes worden naar mijn mening vaak ook beter door ze te eten met een fris appeltje met kaneel erbij.
pi_207417950
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:59 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik gooi er vooral ook het fruit in dat ik niet meer vers genoeg vind om zo op te eten. Prima manier om ze te verwerken.
Dat is dus nu het geval met de banaan en de mandarijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:16 schreef Tuindier het volgende:
Pannekoekjes worden naar mijn mening vaak ook beter door ze te eten met een fris appeltje met kaneel erbij.
Ik miste net wel iets inderdaad. Ik heb er uiteindelijk cranberryjam bij gegeten en dat maakte het wel een stuk lekkerder. Maar fruit is beter. Over een paar dagen zijn mijn kiwi's klaar om te eten.

In elk geval is dag 1 van het zuivelvrije ontbijt geslaagd :)
Spoilers!
pi_207417965
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Helden van vivisol zijn net geweest met zuurstof , meteen twee flessen ready to use met masker en op de juiste liters klaargezet naast het bed en de bank. Fijn idee dat dat er nu iig is.
Fijn dat er nu zuurstof is. Maar oh wat ongelofelijk kut dat die clusterhoofdpijn terug is en helaas niet eenmalig -O- Enorme knuffel voor jullie :*

Barreltje. Allemachtig -O- Bij jullie hopelijk snel een oplossing voor de situatie. Niet mooi, zo'n complicatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')