SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:24 schreef Barreltje het volgende:
ik dacht tot 3 koningen, 6 januari dus .
en mja. eens kijken wat de mogelijkheden zijn dusOei, dat is wel spannender dan je misschien wilt. Zou fijn zijn als dit lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Memento_Mori, wat rot zeg. Voor jullie allebei, want toekijken hoe je geliefde pijn lijdt en niet kunnen helpen is ook vreselijk.
oh nee. de chef werkt hier sowieso al lokaal via een totaal ander bedrijfquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:47 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg @:Barreltje![]()
Geldt dat straks ook nog voor de Chef?
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu zijn de injecties er sindskort wel in 3mg/0,5ml ipv 6mg/0,5ml, schijnt net zo effectief te zijn qua afbreken van een aanval maar veel minder heftig qua bijwerkingen.
En wist de werkchef van de huiskoperij?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh nee. de chef werkt hier sowieso al lokaal via een totaal ander bedrijf
Volgens mij wel en anders de moeite van 't proberen misschien wel waard?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..
Dat is het lastige met triptanen inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Havermoutpannenkoekjes met banaan en Wunda bevallen prima. Die Wunda is al 3 maanden over de datum, ben blij dat ik er eindelijk iets mee kan. Ik heb nu 3 porties gemaakt. Morgen maak ik 6 porties. Dan zijn er wat dingen op die op moeten en heb ik 7 porties in de vriezer. Morgen doe ik er wat walnoot door, ik miste iets.
Lekker! Dat is eigenlijk wel een beter idee voor morgen en overmorgen. Banaan, wat Wunda, mandarijn, ijsblokje sinaasappelsap, lijnzaad en muesli.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:46 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik maakte een foto van het smoothiebowl ontbijt ter inspiratie. Vandaag met banaan (3), sinaasappel (2) en een restje diepvries ananas voor 2 personen. Er overheen wat gemalen lijnzaad, 1 brazil nut, paar walnoten en wat muesli.
Ik gooi er vooral ook het fruit in dat ik niet meer vers genoeg vind om zo op te eten. Prima manier om ze te verwerken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker! Dat is eigenlijk wel een beter idee voor morgen en overmorgen. Banaan, wat Wunda, mandarijn, ijsblokje sinaasappelsap, lijnzaad en muesli.
Dat is dus nu het geval met de banaan en de mandarijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik gooi er vooral ook het fruit in dat ik niet meer vers genoeg vind om zo op te eten. Prima manier om ze te verwerken.
Ik miste net wel iets inderdaad. Ik heb er uiteindelijk cranberryjam bij gegeten en dat maakte het wel een stuk lekkerder. Maar fruit is beter. Over een paar dagen zijn mijn kiwi's klaar om te eten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:16 schreef Tuindier het volgende:
Pannekoekjes worden naar mijn mening vaak ook beter door ze te eten met een fris appeltje met kaneel erbij.
Fijn dat er nu zuurstof is. Maar oh wat ongelofelijk kut dat die clusterhoofdpijn terug is en helaas niet eenmaligquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Helden van vivisol zijn net geweest met zuurstof , meteen twee flessen ready to use met masker en op de juiste liters klaargezet naast het bed en de bank. Fijn idee dat dat er nu iig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |