quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar sluit ik me geheel bij aan.![]()
Voor wie had geïnformeerd naar mijn schoonmoeder:Wat lijkt me dat moeilijk om te zien. En nog niet echt te weten wat de oorzaak is en wat er tegen gedaan kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte daarmee en succes en veel plezier met je nieuwe baan.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
Lief van jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:46 schreef Lemijn het volgende:
Och wat heftig en verdrietig Claudia. Hoe is je vriend eronder? En je kinderen? En in het kader van de afleiding: wat voor nieuwe baan heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Ik kan ook niet tegen enge films en series. Dark is niet zo eng. De serie is wel duister en meeslepend en raadselachtig.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:05 schreef Lemijn het volgende:
Waarom hoor ik de afgelopen dagen iedereen over Dark? Is het zo eng als het klinkt? Ik houd wel van goede series maar niet van enge.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
Lief van jullie.
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het is niet eng, vooral duister en raar. Maar geen monsters of psychokillers ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:05 schreef Lemijn het volgende:
Waarom hoor ik de afgelopen dagen iedereen over Dark? Is het zo eng als het klinkt? Ik houd wel van goede series maar niet van enge.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar sluit ik me geheel bij aan.![]()
Voor wie had geïnformeerd naar mijn schoonmoeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heftig lijkt me, sterkte.
Fake it till you make it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |