Heb het 2x geteld en 2x op 16 uitgekomen, dus geloof het welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Té gedetailleerde vraag dit i'm afraid
The Deadly boomerang?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
EN DE SENIOREN DAN?
Fil
Eddums
Durrant
LES WALLACE
Tony David, jawel!
Crimineel Mason
Sjon Part
Koos
Roland
16 inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Alaphilippe_ of iemand anders, heeft iemand een site met gedetailleerde match stats? Ik heb handmatig 16 breaks geteld maar weet niet of het 100% klopt
Vraag het ochepedia op Twitterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Alaphilippe_ of iemand anders, heeft iemand een site met gedetailleerde match stats? Ik heb handmatig 16 breaks geteld maar weet niet of het 100% klopt
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toevallig betaal ik voor Viaplay ja.
Mijne blijft Asp. Maar Smiss op 2.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genot! Mijn eerste favoriete darter
Jij zou het goed kunnen vinden met user @Anneloosquote:Op woensdag 4 januari 2023 00:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijne blijft Asp. Maar Smiss op 2.
Nog 7 jaar de tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:56 schreef fetX het volgende:
Smith is een prima winnaar. Echt een sympathieke gast.
Van Gerwen gaat er vast nog wel een paar pakken de komende jaren. Die kan nog zo lang mee.
Rond '14 tot '18 ofso had hij vaak dat hij uit zn startblokken schoot en direct zo'n verschil maakte dat de tegenstander na 3-4 setsschuimbekkend en wippend om zn moeder lag te roepen.quote:
Dat klopt, maar juist dit WK was dat eigenlijk constant aanwezig totdat Smith die 130-finish gooide en zijn ritme totaal de tering in gooide.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rond '14 tot '18 ofso had hij vaak dat hij uit zn startblokken schoot en direct zo'n verschil maakte dat de tegenstander na 3-4 setsschuimbekkend en wippend om zn moeder lag te roepen.
Ik zie dat nu minder.
14-18 genot @onlogisch @yvonnequote:Op woensdag 4 januari 2023 00:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rond '14 tot '18 ofso had hij vaak dat hij uit zn startblokken schoot en direct zo'n verschil maakte dat de tegenstander na 3-4 setsschuimbekkend en wippend om zn moeder lag te roepen.
Ik zie dat nu minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |