Gaat Barrie Bates nog meedoen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snak naar een lijst met namen waar met een vergrootglas acceptabele namen gezocht moeten worden.
Belooft in elk geval een veldslagjaar te worden op de Order of Merit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wade heeft ook veel te verdedigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN DE SENIOREN DAN?quote:
Klopt ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is pas dit jaar weer op stoom gekomen.
Hij moet nu doorpakken dit jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt ook.
Alleen moet hij net wel ff een stapje beter nog. Want de concurrentie is ook aan het beteren.
Dat schroeiende agressieve niveau van een paar jaar terug van iedereen vanaf de start slopen, dat mis ik wel.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Belooft in elk geval een veldslagjaar te worden op de Order of Merit.
https://www.dartsrankings.com/wch
Voor de grap het virtuele WK-brekket voor 2024.Foutje? Prijs doet niet mee volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
➞
Huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:51 schreef Red_85 het volgende:
Dat schroeiende agressieve niveau van een paar jaar terug van iedereen vanaf de start slopen, dat mis ik wel.
Té gedetailleerde vraag dit i'm afraidquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Alaphilippe_ of iemand anders, heeft iemand een site met gedetailleerde match stats? Ik heb handmatig 16 breaks geteld maar weet niet of het 100% klopt
Wat dit nog steeds de slechtste partij van Gerwen dit toernooi?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Té gedetailleerde vraag dit i'm afraid
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat dit nog steeds de slechtste partij van Gerwen dit toernooi?
Heb het 2x geteld en 2x op 16 uitgekomen, dus geloof het welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Té gedetailleerde vraag dit i'm afraid
The Deadly boomerang?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
EN DE SENIOREN DAN?
Fil
Eddums
Durrant
LES WALLACE
Tony David, jawel!
Crimineel Mason
Sjon Part
Koos
Roland
16 inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Alaphilippe_ of iemand anders, heeft iemand een site met gedetailleerde match stats? Ik heb handmatig 16 breaks geteld maar weet niet of het 100% klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |