Welk eindcijfer geef jij het WK Qatar?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
Dat Messi geluk heeft gehad in de slechtste voetbalperiode gespeeld te hebben. Pelé, Eusebio, van Basten, Maradona, Ronaldo(Brasil), Zico, Best, Cruijff en Romario waren natuurlijk een klasse beter dan Messi. Dat fucking Miroslaw Klose topscorer allertijden op WK's is geworden zegt genoeg. Wat een miserabele WK's de laatste 20 jaar. Wat een armoe qua wereldsterren. Na Ronalinho is er geen kunstenaar meer te bewonderen geweest. Armoe troef. En Messi ? Goede voetballer, zonder uitstraling. Lelijk om te zien zelfs. Zou-ie zwakbegaafd zijn ?
[ afbeelding ]
Mager zesje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk eindcijfer geef jij het WK Qatar?
quote:Op maandag 8 december 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel prettig vinden als @:tong80 het WK aangrijpt om weer te gaan posten
ik deel deze meningquote:Op maandag 8 december 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel prettig vinden als @:tong80 het WK aangrijpt om weer te gaan posten
Moeten jullie 'm maar niet wegpesten.quote:Op maandag 8 december 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |