Afschuwelijk ziet het er uit. Je zou er maar moeten wonenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:21 schreef Benny het volgende:
Toch knap... Het huis wordt ieder jaar lelijker
Daar zat bijna ook nooit iemand in.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:15 schreef spapaars het volgende:
De badkuip is na 1 seizoen alweer verdwenen.
Weer bang voor gluurdersquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:15 schreef spapaars het volgende:
De badkuip is na 1 seizoen alweer verdwenen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
Had iemand de foto van de binnenkant van die tent?
Het sfeertje in het vernieuwde huis is wel 'up' in ieder geval.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:06 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind het wel een mooie inrichting eigenlijk. Niet alles vind ik even geslaagd maar vind het er best leuk en kleurig uitzien.
Oh nee laat maarquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
servies gaat met de tijd mee
[ afbeelding ]
Tompouce vond ik wel watquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:08 schreef Hunter het volgende:
Hoe gaan we de slaapkamers noemen: paars en rood?
Volgens mij zag ik die ergens maar kan het niet meer vinden zo snel..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Oh wat erg zeg! Die ene slaapkamer is helemaal druk, Paarse.
Indeling is niet veel veranderd verders kwa keuken inrichting en zithoek enzo. Še badkamer en Kledingkasten zijn ook niet veel veranderd.
Maar die kleuren vreselijk.
Waar is de doorzichtige kluis eigenlijk, heb ik die gemist?
zal vanavond wel duidelijk worden denk ikquote:Op zondag 8 januari 2023 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die ergens maar kan het niet meer vinden zo snel..
Ja dusquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:41 schreef Hunter het volgende:
IK vraag me af of we die grote tent al van binnen gezien hebben?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaapkamerindeling
Danny
Ali
Chayron
Jolien
Lindsey
Charlotte
Chelsea
Rob
Bart
Michelangelo