Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of deze Slay Honey Realness doorgaat
Maar trekt dat stemmen in Noorwegen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Net als SloMo hebben ze hier geprobeerd de wiwi’s gek te maken met een gewaagde outfit en ‘fierce’ dance om een matig nummer te verbloemen.
Als je kijkt naar waar de afgelopen jaren voor is gestemd verbaast me dat niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar trekt dat stemmen in Noorwegen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Net als SloMo hebben ze hier geprobeerd de wiwi’s gek te maken met een gewaagde outfit en ‘fierce’ dance om een matig nummer te verbloemen.
Die Sandra vond ik ook wel goed. Jone zou ook wel doorgaan waarschijnlijk, want die had zo te zien fans in Noorwegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:53 schreef Sableheart het volgende:
Swing band en Elsie zijn overduidelijk, maar wie moet de derde worden? Voor vrijwel iedereen zijn wmb wel argumenten te geven. Alleen de SloMo clone zou ik onterecht vinden.
je moet je uitzending toch een beetje uitmelkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:00 schreef Momo het volgende:
Vond wel heel lullig vorig week dat ze iedereen langs gingen om te zeggen of iemand wel of niet door was. En dan ook nog lekker lang in beeld als ze niet door waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |