Ik heb de tweede link in de header aangeklikt. Die werkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze dit jaar een kleinere server ofzo?
En noors kan je wel verstaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:06 schreef H_T het volgende:
Mijn Twitchstream heeft een Frans hoofd tussen de liedjes door. In plaats van Noorse interviews die ik niet versta heb ik dus Frans commentaar dat ik niet versta
Ja dit, niet dat dit een gevoelig lied is of zo maar al het menselijke en persoonlijke dat er nog aan hing, is plat-geautotuned.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef Sableheart het volgende:
Het klinkt alsof het best goed zou kunnen zijn geweest, maar veel te veel effecten.
Het heeft zijn Noors en tegensquote:
Ricky Martin had het ook kunnen zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:18 schreef H_T het volgende:
Dit lied had ook 20 jaar geleden opgenomen kunnen zijn
Ja, of een random groepje dat onverwachts uit Italianen blijkt te bestaanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ricky Martin had het ook kunnen zingen
Die is briljant, jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:23 schreef H_T het volgende:
Voor mij is het beste Spaanstalige nummer uit Noorwegen nog altijd Salsa Tequila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |