abonnement Unibet Coolblue
pi_207402427
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ring-en-mensenhandel

quote:
De domrechtse bokskampioen en vrouwenhater Andrew Tate die door de 19-jarige activiste Greta Thunberg met één rake tik tegen het digitale canvas werd gekwakt, wordt beschuldigd van mensenhandel en het ontvoeren van ten minste twee meisjes. Dat melden media in Roemenië, het land waar Tate samen met zijn broer Tristan woont.

Woensdag pochte Tate nog met zijn bezit van een groot aantal dure en vervuilende auto’s. Donderdag deed de Roemeense politie een inval in het huis van Tate, vergezeld van een oplegger om auto’s in beslag te kunnen nemen. De inval zou uitgevoerd zijn door een speciale taskforce die zich richt op georganiseerde misdaad en terrorisme. Meerdere media doen verslag van de inval, de Roemeense autoriteiten hebben nog geen officiële mededeling gedaan.
Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunberg
twitter


OP is niet van mij uiteraard.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 10:54:06 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207402444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 10:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ook weer zo'n typische reactie..

Je begint een open boek te worden isdatzo.
Vervelend hè, zo'n spiegel.
Huilen dan.
pi_207402454
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vervelend hè, zo'n spiegel.
And again.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207405988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 10:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ook weer zo'n typische reactie..

Je begint een open boek te worden isdatzo.
Het gaat niet eens om andersdenkende, maar je argumentatietechniek is van een bedenkelijk niveau.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 4 januari 2023 @ 12:45:09 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_207417482
Nog een update over de TOP G?
pi_207418524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:45 schreef jigggy het volgende:
Nog een update over de TOP G?


Nog altijd in de cel, minimaal tot het einde van de maand.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_207420727
https://youtube.com/shorts/ctjNP7hJVbQ?feature=share

Zijn (ducklip) ex over de verdenking.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 4 januari 2023 @ 18:59:55 #8
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_207421447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 18:04 schreef Akathisia het volgende:
https://youtube.com/shorts/ctjNP7hJVbQ?feature=share

Zijn (ducklip) ex over de verdenking.
Jezus wat een lekker wijf

Jammer van die lippen
pi_207421669
quote:
Zijn arrestatie is ook gekomen kort nadat hij moslim werd en zijn mening matigde (zie bijv. interview met Piers Morgan) en veel van zijn volgers interesse in het geloof toonden. Gezien zijn populariteit werd dat misschien als een bedreiging gezien, of als verraad in het zeer christelijke Roemenië. Hoop dat Morpheus hem snel uit de handen van agent Smith redt.
  woensdag 4 januari 2023 @ 19:38:26 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207421822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:20 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Zijn arrestatie is ook gekomen kort nadat hij moslim werd en zijn mening matigde (zie bijv. interview met Piers Morgan) en veel van zijn volgers interesse in het geloof toonden. Gezien zijn populariteit werd dat misschien als een bedreiging gezien, of als verraad in het zeer christelijke Roemenië. Hoop dat Morpheus hem snel uit de handen van agent Smith redt.
Wat mij betreft sluiten ze hem jarenlang op.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_207421848
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat mij betreft sluiten ze hem jarenlang op.
Dat is wel zo Russisch van je.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 4 januari 2023 @ 19:49:22 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207421956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:40 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat is wel zo Russisch van je.
Niet alles uit Rusland is slecht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:03:22 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207422097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:20 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Zijn arrestatie is ook gekomen kort nadat hij moslim werd en zijn mening matigde (zie bijv. interview met Piers Morgan) en veel van zijn volgers interesse in het geloof toonden. Gezien zijn populariteit werd dat misschien als een bedreiging gezien, of als verraad in het zeer christelijke Roemenië. Hoop dat Morpheus hem snel uit de handen van agent Smith redt.
:') geloof je dit nou echt?
Als er geen serieuze verdenking bestaat, dan word je niet opgepakt.

Tate is niet alleen een enorme lul van een vent, maar vermoedelijk ook een dikke crimineel.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 21:28:10 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207423466
twitter
pi_207423772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat mij betreft sluiten ze hem jarenlang op.
Waarom? Is hij al veroordeeld dan?

quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:03 schreef Seven. het volgende:

[..]
:') geloof je dit nou echt?
Als er geen serieuze verdenking bestaat, dan word je niet opgepakt.

Tate is niet alleen een enorme lul van een vent, maar vermoedelijk ook een dikke crimineel.
Ja, en niet alleen ik. Op verschillende podcasts en YT wordt deze theorie geopperd, ook mensen om hem heen (zie bijv. filmpje hierboven van zijn ex-vriendin) herkennen hem totaal niet in de zaken waarvan hij aangeklaagd wordt. Maar goed we gaan het nog wel zien of hij een dikke crimineel is. Geloof het eerlijk gezegd niet.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 22:15:49 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207424375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 21:44 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Waarom? Is hij al veroordeeld dan?
[..]
Ja, en niet alleen ik. Op verschillende podcasts en YT wordt deze theorie geopperd, ook mensen om hem heen (zie bijv. filmpje hierboven van zijn ex-vriendin) herkennen hem totaal niet in de zaken waarvan hij aangeklaagd wordt. Maar goed we gaan het nog wel zien of hij een dikke crimineel is. Geloof het eerlijk gezegd niet.
Ach, genoeg criminelen waarvan de moeder zegt hij zo een lieve jongen was. Niet raar dat zijn inner circle hem niet uitkotst? Velen daarvan teren ook op zijn geld en imperium.
Raar ook dat iemand die dit soort dingen roept ervan wordt verdacht vrouwen slecht te behandelen.

Hij is nog niet veroordeeld nee, maar dat roepen over de matrix is wel echt een poep excuus.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 22:16:37 #17
236264 crew  capricia
pi_207424387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 21:44 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Waarom? Is hij al veroordeeld dan?
[..]
Ja, en niet alleen ik. Op verschillende podcasts en YT wordt deze theorie geopperd, ook mensen om hem heen (zie bijv. filmpje hierboven van zijn ex-vriendin) herkennen hem totaal niet in de zaken waarvan hij aangeklaagd wordt. Maar goed we gaan het nog wel zien of hij een dikke crimineel is. Geloof het eerlijk gezegd niet.
Oh, ik dacht steeds dat ie dat zelf geschreven had. Op zijn website ofzo. Dat ie vrouwen verliefd op zich laat worden om ze daarna via webcamsex uit te buiten.
En als ie ze dan mee neemt naar een ander land, kan dat land het als trafic zien.

Of zeg ik nu iets heel raars?
Ik zit niet zo diep in deze materie.
Definitely not CIA
  woensdag 4 januari 2023 @ 22:26:52 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207424602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 21:44 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Waarom? Is hij al veroordeeld dan?
[..]
Ja, en niet alleen ik. Op verschillende podcasts en YT wordt deze theorie geopperd, ook mensen om hem heen (zie bijv. filmpje hierboven van zijn ex-vriendin) herkennen hem totaal niet in de zaken waarvan hij aangeklaagd wordt. Maar goed we gaan het nog wel zien of hij een dikke crimineel is. Geloof het eerlijk gezegd niet.
Hij zal wel niet met zijn criminele activiteiten te koop lopen. Waar denk je dat hij zijn wagenpark van betaald heeft dan?
Resistance is futile.
pi_207425326
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:26 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hij zal wel niet met zijn criminele activiteiten te koop lopen. Waar denk je dat hij zijn wagenpark van betaald heeft dan?
https://www.celebritynetw(...)drew-tate-net-worth/

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Ach, genoeg criminelen waarvan de moeder zegt hij zo een lieve jongen was. Niet raar dat zijn inner circle hem niet uitkotst? Velen daarvan teren ook op zijn geld en imperium.
Raar ook dat iemand die dit soort dingen roept ervan wordt verdacht vrouwen slecht te behandelen.
[ afbeelding ]
Hij is nog niet veroordeeld nee, maar dat roepen over de matrix is wel echt een poep excuus.
Onze moeders zullen ook wel lieve dingen over ons zeggen, dat wil dan niet zeggen dat we criminelen zijn. Daarnaast is het o.a. zijn vriendin, zijn ex nota bene, die dit zegt. Als Tate vrouwen zo slecht behandeld dan zou zij daar wel iets van moeten weten of misschien ervaring mee hebben, maar ze zegt, zelfs als ex, dat hij niet zo iemand is en herkent hem totaal niet in de beschuldigingen.

Ach joh de helft van FOK!ers hier roepen regelmatig dat soort dingen, wil niet zeggen dat ze het menen, het is gewoon stoere praat. Daarnaast wordt nu veel oude zooi over hem herhaalt, terwijl hij juist door zijn bekering daar afstand van heeft genomen (zie bijv. Piers Morgan interview).

quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh, ik dacht steeds dat ie dat zelf geschreven had. Op zijn website ofzo. Dat ie vrouwen verliefd op zich laat worden om ze daarna via webcamsex uit te buiten.
En als ie ze dan mee neemt naar een ander land, kan dat land het als trafic zien.

Of zeg ik nu iets heel raars?
Ik zit niet zo diep in deze materie.
Niet dat ik weet.
pi_207425378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:20 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Zijn arrestatie is ook gekomen kort nadat hij moslim werd en zijn mening matigde (zie bijv. interview met Piers Morgan) en veel van zijn volgers interesse in het geloof toonden. Gezien zijn populariteit werd dat misschien als een bedreiging gezien, of als verraad in het zeer christelijke Roemenië. Hoop dat Morpheus hem snel uit de handen van agent Smith redt.
Je bedoeld dat fictieve figuur die bedacht is door twee transgenders?
Die zeggen dat geschreven is vanuit het oogpunt van de transformatie van een transgender?

Wist niet dat Tate woke was...
  woensdag 4 januari 2023 @ 23:35:26 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207425615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:07 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
https://www.celebritynetw(...)drew-tate-net-worth/
[..]
Onze moeders zullen ook wel lieve dingen over ons zeggen, dat wil dan niet zeggen dat we criminelen zijn. Daarnaast is het o.a. zijn vriendin, zijn ex nota bene, die dit zegt. Als Tate vrouwen zo slecht behandeld dan zou zij daar wel iets van moeten weten of misschien ervaring mee hebben, maar ze zegt, zelfs als ex, dat hij niet zo iemand is en herkent hem totaal niet in de beschuldigingen.

Ach joh de helft van FOK!ers hier roepen regelmatig dat soort dingen, wil niet zeggen dat ze het menen, het is gewoon stoere praat. Daarnaast wordt nu veel oude zooi over hem herhaalt, terwijl hij juist door zijn bekering daar afstand van heeft genomen (zie bijv. Piers Morgan interview).
[..]
Niet dat ik weet.
Link niet gelezen.

Lang verhaal kort: het lijkt mij echt heel onwaarschijnlijk dat hij het slachtoffer is van een complot. Ik geloof wel dat hij vrouwen genoeg minacht om een vrouwenhandel op te zetten. En ik geloof ook ze hem niet aan zouden houden zonder solide verdenking, voorarrest is niet voor niks verlengd.
Resistance is futile.
  woensdag 4 januari 2023 @ 23:36:25 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207425622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Je bedoeld dat fictieve figuur die bedacht is door twee transgenders?
Die zeggen dat geschreven is vanuit het oogpunt van de transformatie van een transgender?

Wist niet dat Tate woke was...
The Wachowski sisters tegenwoordig _O_
Resistance is futile.
pi_207425687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Je bedoeld dat fictieve figuur die bedacht is door twee transgenders?
Die zeggen dat geschreven is vanuit het oogpunt van de transformatie van een transgender?

Wist niet dat Tate woke was...
Die twee transgenders hebben het concept voor hun film gehaald uit verschillende bestaande filosofische ideeën waarvan een aantal ook bevestigd zijn door de wetenschap. De film wordt om die reden vaak aangehaald of besproken in wetenschappelijke artikelen, boeken of bladen (zoals The New Scientist). Het centrale thema bijvoorbeeld, dat de wereld een illusie is, is niet een concept die je alleen tegenkomt in sommige religies (zoals jodendom/kabbala, soefisme, hindoeïsme, boeddhisme, enz.) of filosofieën zoals Plato's allegorie van de grot, maar ook in verschillende takken van de wetenschap is dit een veel besproken onderwerp (bijv. het idee van een holografisch universum of de tak dat zich bezighoudt met de zintuiglijke perceptie). De film heeft om deze redenen veel aandacht gekregen en is er ook tot de dag van vandaag zoveel over geschreven. Zoek maar eens op Google op de termen: the matrix philosophy science. De film heeft niks te maken met woke, die transgenders hebben het concept waar hun film op gebaseerd is niet zelf bedacht. Hun transitie kwam overigens ook ná het maken van the Matrix, de daaropvolgende delen waren dan ook niks.

[ Bericht 3% gewijzigd door .Regenstorm op 05-01-2023 00:04:51 ]
pi_207425690
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Link niet gelezen.

Lang verhaal kort: het lijkt mij echt heel onwaarschijnlijk dat hij het slachtoffer is van een complot. Ik geloof wel dat hij vrouwen genoeg minacht om een vrouwenhandel op te zetten. En ik geloof ook ze hem niet aan zouden houden zonder solide verdenking, voorarrest is niet voor niks verlengd.
Post niet gelezen.
pi_207425792
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Die twee transgenders hebben het concept voor hun film gehaald uit verschillende bestaande filosofische ideeën waarvan een aantal ook bevestigd zijn door de wetenschap. De film wordt om die reden vaak aangehaald of besproken in wetenschappelijke artikelen, boeken of bladen (zoals The New Scientist). Het centrale thema bijvoorbeeld, dat de wereld een illusie is, is niet een concept die je alleen tegenkomt in sommige religies (zoals jodendom/kabbala, soefisme, hindoeïsme, boeddhisme, enz.) of filosofieën zoals Plato's allegorie van de grot, maar ook in verschillende takken van de wetenschap is dit een veel besproken onderwerp (bijv. het idee van een holografisch universum of de tak dat zich bezighoudt met de zintuiglijke perceptie). De film heeft om deze redenen veel aandacht gekregen en is er ook tot de dag van vandaag zoveel over geschreven. Zoek maar eens op Google op de termen: the matrix philosophy science. De film heeft niks te maken met woke, die transgenders hebben het concept waar hun film op gebaseerd is niet zelf bedacht.
The Matrix films are about being transgender, the trilogy's co-director says.

"That was the original intention but the world wasn't quite ready," says Lilly Wachowski, who came out as trans along with her sister Lana after the films came out.

Ik denk dat ze zelf wel beter weten vanuit welk oogpunt ze het geschreven hebben dan jij.

Citaat komt van de eerste de beste site die erover vertelt. Er wordt meer over gezegd door de zusters zelf.
Ik zou zo zeggen zoek jij daar maar eens op.

Tot die tijd heb ik iig zeer veel pret over het aanhalen van the matrix door bepaalde subgroepen.
pi_207425895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:05 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
The Matrix films are about being transgender, the trilogy's co-director says.

"That was the original intention but the world wasn't quite ready," says Lilly Wachowski, who came out as trans along with her sister Lana after the films came out.

Ik denk dat ze zelf wel beter weten vanuit welk oogpunt ze het geschreven hebben dan jij.

Citaat komt van de eerste de beste site die erover vertelt. Er wordt meer over gezegd door de zusters zelf.
Ik zou zo zeggen zoek jij daar maar eens op.

Tot die tijd heb ik iig zeer veel pret over het aanhalen van the matrix door bepaalde subgroepen.
Onzin, met dat soort verklaringen kan men makkelijk achteraf komen en verzinnen. Feit is dat ze geen trangenders waren toen ze the Matrix maakten en de ideeën die ze gebruikten al millennia bestaan.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 00:21:27 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207425902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tof van hem dat hij alsnog de uitstoot van broeikasgassen beperkt. Greta Thunberg zag dat het goed was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 00:24:20 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207425920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:19 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Onzin, met dat soort verklaringen kan men makkelijk achteraf komen en verzinnen. Feit is dat ze geen trangenders waren toen ze the Matrix maakten en de ideeën die ze gebruikten al millennia bestaan.
Maar daarvoor maakten ze Bound, en daar kun je de LHGTB-etc thema's niet in ontkennen. Dus de kans dat ze die in The Matrix verstopt hebben is daarmee weer een stuk groter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207425988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:19 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Onzin, met dat soort verklaringen kan men makkelijk achteraf komen en verzinnen. Feit is dat ze geen trangenders waren toen ze the Matrix maakten en de ideeën die ze gebruikten al millennia bestaan.
Ze waren toen ook al transgender. Als in voelde zich in het verkeerde lichaam.

En ze zeggen dit zelf he? Dat het net zoals vrijwel elk verhaal ideeen gebruikt die al ellelang bestaan doet daar weinig vanaf. Die symboliek kan je op meerdere manieren toepassen.

Maar het is alleen maar ter kennisgeving. Dat je weet dat de schrijfsters transgender zijn en dat erover zeggen.
Voor je het weet roep je ergens wat over the matrix, gaat een puber eens ernaar kijken en zegt verdomd, ik ga lekker hormoonblokkers nemen. Als zelfs regenstorm dit aanhangt moet het wel goed zijn.

Ofzo.
pi_207425996
Ik zou bijna ook transgender worden zodat ik mijn lul uit mijn broek kan lachen.
pi_207426047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar daarvoor maakten ze Bound, en daar kun je de LHGTB-etc thema's niet in ontkennen. Dus de kans dat ze die in The Matrix verstopt hebben is daarmee weer een stuk groter.
Dat is het juist, in de film The Matrix zie je daar helemaal niks van terug. Het enige waar ze 'achteraf' naar kunnen verwijzen is de personage Switch, dat zogenaamd iemand is die van geslacht veranderd als die de matrix-wereld betreedt, waar uiteindelijk niet voor gekozen is. Dit heeft echter niks met transgender zijn te maken, aangezien het alleen maar zou aantonen dat het van gender veranderen een illusie is, een onderdeel van de matrix, en dat ze zichzelf voor de gek houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:35 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ze waren toen ook al transgender. Als in voelde zich in het verkeerde lichaam.

En ze zeggen dit zelf he? Dat het net zoals vrijwel elk verhaal ideeen gebruikt die al ellelang bestaan doet daar weinig vanaf. Die symboliek kan je op meerdere manieren toepassen.

Maar het is alleen maar ter kennisgeving. Dat je weet dat de schrijfsters transgender zijn en dat erover zeggen.
Voor je het weet roep je ergens wat over the matrix, gaat een puber eens ernaar kijken en zegt verdomd, ik ga lekker hormoonblokkers nemen. Als zelfs regenstorm dit aanhangt moet het wel goed zijn.

Ofzo.
Onzin wat ze zichzelf (en naïevelingen) 'achteraf' wijs maken. Feit is dat er in de film The Matrix niks van terug te zien is en de ideeën wat ze gebruikten al millennia bestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door .Regenstorm op 05-01-2023 00:57:39 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 01:47:42 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207426183
Feit blijft natuurlijk wel dat Tate onder de indruk is van een film met een neger die staat te speechen in zijn blote bast gemaakt door twee transseksuelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 5 januari 2023 @ 07:49:19 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207426727
Ik zie Tate meer als Bane. Ook zo’n etterende zweer die steeds groter en gevaarlijker wordt, een virus in onze maatschappij.
Resistance is futile.
pi_207427220
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2023 07:49 schreef Seven. het volgende:
Ik zie Tate meer als Bane. Ook zo’n etterende zweer die steeds groter en gevaarlijker wordt, een virus in onze maatschappij.
The incel puppet master gevaarlijk? Nou ja, voor vrouwen in zijn directe omgeving kennelijk, maar verder denk ik dat dit stuk verdriet veel te groot gemaakt wordt.
pi_207427299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
The incel puppet master gevaarlijk? Nou ja, voor vrouwen in zijn directe omgeving kennelijk, maar verder denk ik dat dit stuk verdriet veel te groot gemaakt wordt.
Als genoeg gefrustreerde incels dit gedrag over nemen zie ik daar nog wel maatschappelijke problemen uit voortkomen.
  donderdag 5 januari 2023 @ 09:54:04 #36
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207427504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als genoeg gefrustreerde incels dit gedrag over nemen zie ik daar nog wel maatschappelijke problemen uit voortkomen.
Traditioneel vaak de voedingsbodem voor oorlogen iig, ontevreden jonge mannen. Nou zal dat zo'n vaart niet direct lopen maar niet iets om totaal lacherig over te doen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 5 januari 2023 @ 09:55:23 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207427526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 01:47 schreef Ulx het volgende:
Feit blijft natuurlijk wel dat Tate onder de indruk is van een film met een neger die staat te speechen in zijn blote bast gemaakt door twee transseksuelen.
Hij heeft ook goede kanten blijkbaar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_207427581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als genoeg gefrustreerde incels dit gedrag over nemen zie ik daar nog wel maatschappelijke problemen uit voortkomen.
Welk gedrag? Ik heb liever een in gedrag wannabe-Tate dan een incel in de maatschappij. De laatste lijkt mij veel gevaarlijker.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 5 januari 2023 @ 10:04:20 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207427598
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2023 10:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Welk gedrag? Ik heb liever een in gedrag wannabe-Tate dan een incel in de maatschappij. De laatste lijkt mij veel gevaarlijker.
Die twee groepen hebben volgens mij verrassend veel overlap.

Laat ik zo zeggen, ik heb medelijden met de vriendinnen/vrouwen van de Tate-fans voor zover er Tate-fans zijn die er een (of meerdere :P ) hebben.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_207427649
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2023 10:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die twee groepen hebben volgens mij verrassend veel overlap.

Laat ik zo zeggen, ik heb medelijden met de vriendinnen/vrouwen van de Tate-fans voor zover er Tate-fans zijn die er een (of meerdere :P ) hebben.
Incels worden getypeerd met frustratie, inactiviteit, alles bij de vrouw te leggen, etc, waar Tate het omdraait en zegt dat de man niet moeten janken, het gebrek aan vrouw zijn eigen schuld is en hij aan zichzelf moet werken.

Hij spreekt natuurlijk voornamelijk jonge mannen zonder seks/vriendin aan. Maar dat is, zeker onder gen Z, een veel grotere groep dan alleen de incels.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207427867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als genoeg gefrustreerde incels dit gedrag over nemen zie ik daar nog wel maatschappelijke problemen uit voortkomen.
Nou, er gaat nog wel heel veel water door de Rijn voordat je van gefrustreerde boodschappen typen op Reddit naar daadwerkelijk vrouwen aanspreken gaat. Laat staan dat je je ontwikkeld tot een loverboy. Als incel no less.
  donderdag 5 januari 2023 @ 11:44:06 #42
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_207428617
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2023 10:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, er gaat nog wel heel veel water door de Rijn voordat je van gefrustreerde boodschappen typen op Reddit naar daadwerkelijk vrouwen aanspreken gaat. Laat staan dat je je ontwikkeld tot een loverboy. Als incel no less.
Ik maak me meer zorgen dat ze zich door tate fysiek gaan af reageren op vrouwen, uit frustratie. Tate zegt niet dat je dat moet doen maar hij schept wel t beeld dat mannen de baas horen te zijn, dat de huidige samenleving en het feminisme de schuldige zijn in waarom mannen geen vrouwen scoren. mensen zoeken graag een zondebok en hij geeft het ze.

Een zondebok in combinatie met je mannelijker( stoerder) tov vrouwen gaan gedragen...waar zal dat toch toe leiden

[ Bericht 5% gewijzigd door madeliefff op 05-01-2023 11:49:38 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  Moderator donderdag 5 januari 2023 @ 21:03:09 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207435605
twitter
pi_207435690
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:44 schreef madeliefff het volgende:

[..]
Ik maak me meer zorgen dat ze zich door tate fysiek gaan af reageren op vrouwen, uit frustratie. Tate zegt niet dat je dat moet doen maar hij schept wel t beeld dat mannen de baas horen te zijn, dat de huidige samenleving en het feminisme de schuldige zijn in waarom mannen geen vrouwen scoren. mensen zoeken graag een zondebok en hij geeft het ze.

Een zondebok in combinatie met je mannelijker( stoerder) tov vrouwen gaan gedragen...waar zal dat toch toe leiden
Ik denk dat het vooral bij fantaseren zal blijven. Er zal natuurlijk altijd wel een sociopaat zijn die dat wel doet. Maar die had anders wel zijn inspiratie elders vandaan gehaald.

Op zich is het niet zo raar om als je boos en gefrustreerd bent om dan te fantaseren over het gebruik van geweld. Hell, ik heb tijdens mijn echtscheiding ook in geuren en kleuren gedroomd over hoe ik mijn ex kon vermoorden (die heeft mij werkelijk het bloed onder de nagels vandaan gehaald). Maar de volgende dag besluit je gewoon weer jezelf te conformeren aan de wet.

Dat is wat niet-sociopaten doen.
pi_207435796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ah, en wat hebben ze er toen mee gedaan?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 5 januari 2023 @ 21:18:46 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207435847
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2023 10:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, er gaat nog wel heel veel water door de Rijn voordat je van gefrustreerde boodschappen typen op Reddit naar daadwerkelijk vrouwen aanspreken gaat. Laat staan dat je je ontwikkeld tot een loverboy. Als incel no less.
Hopen dat het hierbij blijft idd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_207436951
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
In de link die ik eerder heb geplaatst (celebritynetworth) lees je ook daarover, maar bleek toch wat anders te liggen:

quote:
Big Brother

In 2016 Andrew joined the cast of the British reality TV show "Big Brother." He was a cast member on the show's 17th season. His stint on the show did not last long. Almost immediately after the show began airing, old Tweets that were perceived as racist were highlighted on social media. After just six days on the show Andrew was removed from the cast after a video was released that allegedly showed him beating a woman with a belt. The woman would later confirm that the actions in the video were consensual.
pi_207437289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:20 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
Zijn arrestatie is ook gekomen kort nadat hij moslim werd en zijn mening matigde (zie bijv. interview met Piers Morgan) en veel van zijn volgers interesse in het geloof toonden. Gezien zijn populariteit werd dat misschien als een bedreiging gezien, of als verraad in het zeer christelijke Roemenië. Hoop dat Morpheus hem snel uit de handen van agent Smith redt.
Wappies gonna wap
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207437481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 22:34 schreef .Regenstorm het volgende:

[..]
In de link die ik eerder heb geplaatst (celebritynetworth) lees je ook daarover, maar bleek toch wat anders te liggen:
[..]

Whut, gaat het daarover? :') Hoe durven mensen iets dat zodanig debunked nog als nieuws te verspreiden?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207473721
Andrew did not kill himself

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')