Das vlot kanen dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik probeer na 18u niets meer te eten en drinken
Wij eten hier heel vroeg avond eten. Rond 17u45 staan de potten/pannen op tafel
Dan eet je wel vrij vlotjesquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog geen warm bad vanavond. Het wordt tijd dat @GurneyIsBestOke het topic bezoekt.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekte benen hier genot
En dan moeten we nog beginnen
Met welk doel precies?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal viesdruk zijn met al die dikkies met hun goede voornemensquote:Op maandag 2 januari 2023 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik was overigens van plan morgen 7:30 sportschooltje te pakken
Dit ter informatie
Al besproken.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan eet je wel vrij vlotjes
Ik heb net een bastognekoekje gegeten
Vroeger toen ik nog thuis woonde was het om 17:00u al etenstijd.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar na die tijd niet, je droogt uit.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik drink voldoende water voor die tijd.
Maar stijn mag ik welquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn houdt er ook niet van om lukraak gementioned te worden.
15 minuten proppen, gebruik je dan ook nog mes & vork?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
En je kunt prima meeposten en het gezellig hebben zonder infantiel te doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn houdt er ook niet van om lukraak gementioned te worden.
Moest vandaag welgeteld twee handen schudden op kantoorquote:Op maandag 2 januari 2023 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Werken anti-genot
Hanndjes schudden anti-genot
Mijn laatste note is van december 2021. Ik heb mijn leven gebeterdquote:Op maandag 2 januari 2023 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En je kunt prima meeposten en het gezellig hebben zonder infantiel te doen.
Mijn laatste note dateert van april 2021 toen ik geheel terecht @:Onlogisch een veeg uit de pan gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |