Al verwacht ik van Smiss dat hij dan weer ouderwets gaat choken in de finalequote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Smiss kan groene downie slopen. Daarom mag Smiss winnen.
Dat kan hij niet. Stukje mentaal instabielquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Smiss kan groene downie slopen. Daarom mag Smiss winnen.
Ik vond het wel leuk hoe ik een poll maakte over zijn polls en het publiek koos voor nooit meer RamboDirk polls.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RamboDirk met zijn polls
Daar had ik een ban voor gegeven als ik FA was.
@maxi-musquote:Op maandag 2 januari 2023 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Vlaams is een onderdeel van het Nederlands
Fries dat is een taal.
Jij woont echt in een hele rare buurt/regioquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, kunnen die mokerdebielen gewoon even kappen met hun kutvuurwerk. Teringjantje.
De Musk Mistake.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoe ik een poll maakte over zijn polls en het publiek koos voor nooit meer RamboDirk polls.
Zo geschiedde.
Mooie tijd was dat.
Zouden ze hier meelezen?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, kunnen die mokerdebielen gewoon even kappen met hun kutvuurwerk. Teringjantje.
In Enschede zijn ze sowieso niet heel handig met vuurwerkquote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij woont echt in een hele rare buurt/regio
Achterstandswijk ditdat. Ja. Kutzooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij woont echt in een hele rare buurt/regio
Headset opquote:Op maandag 2 januari 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
En daar heeft niemand van geleerd, blijkbaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Enschede zijn ze sowieso niet heel handig met vuurwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |