quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Ochtend; Volkoren bh met ham en kaas
Middag; Yoghurt met fruit
Avond; Hertenbiefstuk met aardappelgratin en gemengde groenten
Tussendoor; Maiswafels met jam en kruidenkaas, schaaltje Cheeto's.
Gewoon rauw erop en dan de pizza in de oven doen, werkt perfectquote:
Waar is dat? Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Was smullen.
[ link | afbeelding ]
Arm schaap , ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Was smullen.
[ link | afbeelding ]
Ziet er lekker uit, dat jullie zoveel op kunnen, heerlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Was smullen.
[ link | afbeelding ]
Tante Jans in Leiden.quote:
Nou dat was ik wel die dag! Hadden al gereserveerd maar die ochtend begaf mn wasmachine het ineens. Dus 700 euro uit moeten geven aan een nieuwequote:
Hoop dat ie naar verwachting is!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:43 schreef Kanaroe het volgende:
Hier wordt het een zelfgemaakte grote loempia en 1/2 haantje van de lokale snackbar met Aziatische eigenaren.
Ben benieuwd want die loempia's staan kennelijk erg goed bekend hier in mijn dorp.
Witlof in ham en een halve warme stoofpeer.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, dat jullie zoveel op kunnen, heerlijk!
Maar wat ligt er nog meer op het bord, linksboven de sparerib?
Dankje!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoop dat ie naar verwachting is!
[..]
Witlof in ham en een halve warme stoofpeer.
Wij moesten ons inhouden om dit keer niet onbeperkt te bestellen. Red je 1 rib niet?
Nou, die loempia was echt lekker! Niet te vet en goed gevuld met veeeeel taugé, kip en gemarineerde stukjes varkensvlees + goeie pittige smaak. Voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 15 januari 2023 17:43 schreef Kanaroe het volgende:
Hier wordt het een zelfgemaakte grote loempia en 1/2 haantje van de lokale snackbar met Aziatische eigenaren.
Ben benieuwd want die loempia's staan kennelijk erg goed bekend hier in mijn dorp.
Ik vraag me altijd af waarom er altijd wijn in zit. Ik drink zelf niet en geen haar op mijn hoofd die erover denkt om het in huis te halen. Daarnaast lust ik wijn ook niet. Is er een niet-alcoholisch alternatief?quote:Op zondag 15 januari 2023 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Italiaans stoofvlees gemaakt naar dit recept: https://www.wijnspijs.nl/magazine/italiaans-stoofpotje-rund/
Gegeten met tagliatelle. Was
Geen idee, al lijkt de smaak me dan wel anders. Maar wellicht gewoon de wijn vervangen door dezelfde hoeveelheid bouillon (1 liter bouillon ipv 500 ml) of water (misschien is 1 liter bouillon wat zout in combi met de ansjovis)?quote:Op zondag 15 januari 2023 18:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom er altijd wijn in zit. Ik drink zelf niet en geen haar op mijn hoofd die erover denkt om het in huis te halen. Daarnaast lust ik wijn ook niet. Is er een niet-alcoholisch alternatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |