https://hulp.videoland.co(...)20kost%20veel%20data.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
@:mario390 wil graag weten of hij vanuit Oostenrijk een account op Videoland kan aanmaken, weet iemand dat hier? @:chufi misschien?
https://www.vpngids.nl/un(...)d-kijken-buitenland/quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
ik snap dat niet heb over 100 belgse zender op
iptv play 3,play 4 maar de stream is er niet bij
Videoland heeft ook niks met belgische zenders te maken, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Moet je via een VPN gaan Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Werkt niet meer via VPN tenminste daar lijkt het op..quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je via een VPN gaan Mario
Vanuit nederland kan dat ook niet op die belgische zender
Nee je moet dan ook kijken met VPNquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef mario390 het volgende:
kijken kann ik dann zonder vpn?
nur anmelden met VPN?
O echt niet. Ik ben geregistreerd via VPN kan wel de afleveringen zo terug kijken zonder VPNquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt niet meer via VPN tenminste daar lijkt het op..
Ik heb wel een account bij Go in Belgie maar kan nu niets meer kijken met VPN... zonder vragen ze me om verificatie via een Belgisch GSM nummerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet. Ik ben geregistreerd via VPN kan wel de afleveringen zo terug kijken zonder VPN
Maar in Oostenrijk kan je gewoon lid worden van videoland las ik net
Das mooi prutjequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account bij Go in Belgie maar kan nu niets meer kijken met VPN... zonder vragen ze me om verificatie via een Belgisch GSM nummer
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regiequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Vraag het ook maar even hier
Kan iemand mij uitleggen waar FEBO voor staat
@:Speedfighter vroeg dat in tv maar ik weet het niet
Ook google wijst naar andere dingen dan hier bedoeld
Wat is de betekenis van FEBO?
De afkorting FEBO komt van de Ferdinand Bolstraat, waar Johan Izaäk de Borst het banketbakkersvak leerde. Toen Johan Izaäk de Borst 18 jaar was ging hij in opleiding voor banketbakker. Hij had ook op zijn 14e een bijbaantje bij een banketbakkerij.
Febo (motorfiets), een Spaans historisch scootermerk
Febo (snackbar), een Nederlandse snackbarketen
Ha dank je wel chufiquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regie
@Speedfightquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha dank je wel chufije moet er maar opkomen
![]()
@:Speedfigt hier je antwoord.
Oh prachtig, leuk feitje, thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regie
Zat je toch in de buurtquote:
Wij weten niet of de FEBO zich overal mee bemoeid dat denken wijquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk...
Is dit een raar concept. Ze hadden aangekondigd dat het avontuurlijk en spannend zou worden met spellen en eliminaties maar dat is het dus niet... De febo bemoeit zich met vanallles maar dan weer te weinig met het spel zelf.
Idee:
BB wordt de variant met spellen en eliminaties en veel invloed en contact met regie en febo. Soms ook contact met thuis.
EJVL:
Bewoners zitten afgesloten van de buitenwereld. Geef die mensen een miljoen en zeg: hier moet je het mee doen. Wij bemoeien ons niet, regel alles zelf. Eten, vermaak, alles mag. Je mag alleen geen contact met de buitenwereld. Dus febo is puur voor het daadwerkelijk kopen en verzenden van spullen en eten. Verder geen enkele inmenging. Niemand gaat naar huis, alleen als ze zelf gaan.
Da zie je pas echt hoe een groep vormt. Veeeeeeeeeel leuker. John, lees je mee?
nee dat weten we welquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij weten niet of de FEBO zich overal mee bemoeid dat denken wij
Ja dat kan je voor waar aan nemen, maar al dat andere is gespeculeerquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee dat weten we wel
ik doel op al die momenten dat bewoners iets zeggen over 'achter' en de sl te laat komt
Speculeren is wat er bij hoort als je een rls kijktquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je voor waar aan nemen, maar al dat andere is gespeculeer
90% niet, wel het merendeelquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
Discussie hier op het werk:
Ejvj is een programma waar voor 90% vrouwen naar kijken.
Wat vinden jullie? Er zitten hier toch best wat mannen?
ZItten ook best wat mannen die kijken. Had voor ik zelf begon te streamen ook het idee dat er niet veel mannen zouden zijn die dat zouden doen. Maar best nog wel veel viel mij opquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat de verdeling zo'n beetje 70-30 is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
Denk ik, ik had meer verwacht dan 70-30 ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de verdeling zo'n beetje 70-30 is.
Maar die geslachtspoppetjes zijn ook niet altijd te vertrouwen
We kunnen inderdaad een poll makenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik, ik had meer verwacht dan 70-30 ?
Dan is het nog maar de vraag of het eerlijk ingevuld wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad een poll maken
We moeten ergens van uit gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of het eerlijk ingevuld wordt
Nee dan zouden er 10% mannen zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:40 schreef engine het volgende:
90% is denk ik beetje overdreven![]()
Dan zou de COS ook alleen maar vrouwen zijn en dat is ook niet zo
Hoi, ik moest even kijken of ik niet in de COS hing..... off topic geneuzel moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 10:17 schreef Flow3r het volgende:
@:oma-Nijn laat die hummer toch maar zitten![]()
![]()
Je kijkt niet ? We miss you![]()
![]()
We zitten netjes in de SCquote:Op zondag 15 januari 2023 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, ik moest even kijken of ik niet in de COS hing..... off topic geneuzel moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Lief, maar nee ik volg het niet. Computer staat in achterkamer en TV voor en op telefoon cossen is geen doen.
Hallo allemaal trouwens.![]()
![]()
Voor mij ook veel onbekende namen trouwens. Misschien oudgedienden met een nieuwe naam.
Joehoe omaquote:Op zondag 15 januari 2023 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, ik moest even kijken of ik niet in de COS hing..... off topic geneuzel moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Lief, maar nee ik volg het niet. Computer staat in achterkamer en TV voor en op telefoon cossen is geen doen.
Hallo allemaal trouwens.![]()
![]()
Voor mij ook veel onbekende namen trouwens. Misschien oudgedienden met een nieuwe naam.
Daar kijk ik af en toe, maar weet nog wel van Uto, dat het zo verschilt met de streams. Martin?? (die met die Vicky Leandros hangluiken) is mijn nr. 1 ergernis... met zijn blote bast.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We zitten netjes in de SC![]()
Genoeg oudgedienden denk ik , paar newbies![]()
Volg je het ook niet op Tv ?
En Big Brother dan ?
quote:
Martinquote:Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar kijk ik af en toe, maar weet nog wel van Uto, dat het zo verschilt met de streams. Martin?? (die met die Vicky Leandros hangluiken) is mijn nr. 1 ergernis... met zijn blote bast.
BB heb ik de eerste 2 uitzendingen gezien en dat neem ik op, maar ook niet live, dus niets te cossen.
Maar hier alles goed?
Istie al een beetje zindelijk?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hé, Den Deis.
![]()
Je rendier gaat als een jekko
Dat moet goed komen, en ik zal er eens aan denken om hier eens te kijkenquote:Op zondag 15 januari 2023 11:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin![]()
Ik kijk geen BB, niet op Tv en niet op streams, heb wel streams , effe gekeken maar kan me niet boeien, blijf dus maar trouw aan Een jaar van je leven tegen wil en dank![]()
Maar goed, ik hou je hummer in gedachten mocht ik hem nodig hebben ( misschien om Martin er uit te slepen, die gast is niet weg te branden)
Misschien tot een volgende RLS![]()
![]()
Nee, zeikstraal.... ik bewater hem op het aanrecht...en daar pist hij ook. Dus eigenlijk een soort zindelijk.quote:
En anders een zeiltje eronderquote:Op zondag 15 januari 2023 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, zeikstraal.... ik bewater hem op het aanrecht...en daar pist hij ook. Dus eigenlijk een soort zindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |