quote:Op maandag 2 januari 2023 14:39 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Doe nou maar eens pics van dat uitzicht van je dan
![]()
Lekker manquote:Op maandag 2 januari 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee werd ik wakker.
Inmiddels alweer weg, op naar mijn hostel aan het strand waar ik de rest van de week verblijf. Maar was eigenlijk graag langer in de bergen gebleven, wat een rust.
Erg mooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee werd ik wakker.
Inmiddels alweer weg, op naar mijn hostel aan het strand waar ik de rest van de week verblijf. Maar was eigenlijk graag langer in de bergen gebleven, wat een rust.
José de Soepa?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja bestewensenog Tagli!quote:Op maandag 2 januari 2023 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Maandag, tijd om @:Tagliano een hele gelukkige nieuwe week te wensen
Spanje is nu wel beetje panisch om corona weerquote:Op maandag 2 januari 2023 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De hele bus stopte zojuist omdat ik mijn ‘mondkapje’ niet over mijn neus had.
Dit heb ik niet gemist
Zou ook echt helemaal niks voor mij zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi.
Ben je trouwens in je uppie? Ik heb dat een keer eerder gedaan, naar Indonesië. Of het iets voor mij was moest ik nog ontdekken, maar na het landen kwam ik vrij snel tot de conclusie dat het niks voor mij was. Ik zou een maand blijven maar na een week zat ik alweer thuis.
quote:Op maandag 2 januari 2023 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De hele bus stopte zojuist omdat ik mijn ‘mondkapje’ niet over mijn neus had.
Dit heb ik niet gemist
James Wadequote:Op maandag 2 januari 2023 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |