quote:
Op maandag 2 januari 2023 15:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:[..]
Erg mooi.
Ben je trouwens in je uppie? Ik heb dat een keer eerder gedaan, naar Indonesië. Of het iets voor mij was moest ik nog ontdekken, maar na het landen kwam ik vrij snel tot de conclusie dat het niks voor mij was. Ik zou een maand blijven maar na een week zat ik alweer thuis.

Ja, ik reis best wel vaak alleen. Moest bij mij ook wel groeien hoor, maar inmiddels vind ik het zó ontzettend fijn en doe ik niks liever, lekker je eigen plan kunnen trekken, beetje de hostels af gaan, dat vrije gevoel is niet te evenaren. Jammer dat het bij jou niet goed viel, alhoewel je ook gewoon pech kan hebben gehad. Je kan snel eenzaam worden als je niet tussen de mensen zit, maar aan de andere kant hebben hostels gauw kliekjes of een sociale hierarchie, dat kan ook vermoeiend zijn. Het is wel iets wat je moet leren eigenlijk, en je moet ook geluk hebben met wie je tegenkomt.
Tenerife al vorig jaar gedaan in januari en dat is zo uitstekend bevallen dat ik het weer heb gedaan. Had het overigens leuk gevonden als er vrienden mee waren gegaan ditmaal, ook campagne gemaakt bij sommigen maar de ongunstige vluchttijden plus dat het toch wel een drempel is om gewoon te boeken houdt mensen tegen. Dus hopen dag het volk in het hostel gezellig is, vorig jaar beviel het in ieder geval uitstekend