Ze kunnen best zonder die gesprekjes achter, laat het ze lekker zelf uitzoeken, die gesprekjes manipuleren hun gedachten alleen maarquote:Op maandag 2 januari 2023 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ga eens gele kaarten uitdelen als er niet over gesproken mag worden.
(maar mss mag dat wel, weet niet of het een regel is eik)
Het lijkt wel minder te kunnen idd.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze kunnen best zonder die gesprekjes achter, laat het ze lekker zelf uitzoeken, die gesprekjes manipuleren hun gedachten alleen maar
Zware komkommertijd is al begonnen.. de wanhoop bezigheden tot nu die ze weer zelf aanhalen.. Boksen en wéér iets met zingen en muziekquote:Op maandag 2 januari 2023 14:14 schreef Ebinas het volgende:
Dikke kans dat er vandaag niets meer gebeurt.
Jammer wel.
Had een eliminatie aan het begin vah jaar wel leuk begin gevonden
Gelukkig kunnen we straks wel afwisselen.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zware komkommertijd is al begonnen.. de wanhoop bezigheden tot nu die ze weer zelf aanhalen.. Boksen en wéér iets met zingen en muziek
Januari is elke dag maandag.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zware komkommertijd is al begonnen.. de wanhoop bezigheden tot nu die ze weer zelf aanhalen.. Boksen en wéér iets met zingen en muziek
Ik zag dat de BB2023 Topic al aangemaakt is elders op Fok!quote:Op maandag 2 januari 2023 14:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we straks wel afwisselen.
We krijgen het druk.
Lijkt me juist niet : iemand die verdrietig is krijgt daar weer een peptalk, iemand die boos is komt er rustig vandaan, ruzies worden voor ons streamers onverklaarbaar achter opgelost, was duidelijk te zien met Mexx en Leila, die elkaar eerst verrot scholden en een dag later stylde Mexx de haren van Leila na een gesprekje van achterquote:Op maandag 2 januari 2023 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt wel minder te kunnen idd.
Maar denk als er geen gesprekken zijn het snel een tam zootje wordt
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet : iemand die verdrietig is krijgt daar weer een peptalk, iemand die boos is komt er rustig vandaan, ruzies worden voor ons streamers onverklaarbaar achter opgelost, was duidelijk te zien met Mexx en Leila, die elkaar eerst verrot scholden en een dag later stylde Mexx de haren van Leila na een gesprekje van achter![]()
Problemen worden heus wel opgelost zonder gesprek met achter, laat het aan de bewoners over
Stelletje bemoeials achter
Tuurlijk, die kans bestaat altijd.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met een spiraal kan je zwanger worden
Ik denk dat je het leven in beperking met vreemde mensen flink onderschat en dat mentale ondersteuning daarbij echt noodzakelijk is, anders gaan mensen misschien hele rare dingen doen (remember Brianquote:Op maandag 2 januari 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet : iemand die verdrietig is krijgt daar weer een peptalk, iemand die boos is komt er rustig vandaan, ruzies worden voor ons streamers onverklaarbaar achter opgelost, was duidelijk te zien met Mexx en Leila, die elkaar eerst verrot scholden en een dag later stylde Mexx de haren van Leila na een gesprekje van achter![]()
Problemen worden heus wel opgelost zonder gesprek met achter, laat het aan de bewoners over
Stelletje bemoeials achter
Het is wel een pleeborstelkapsel zegquote:Op maandag 2 januari 2023 14:21 schreef Flow3r het volgende:
Janet vindt het een zooitje op de kamer, Babet maakt haar bed nooit op, Eunice heeft overal troep liggen
[ afbeelding ]
ja en ? Laat ze rare dingen doen ? Dan worden ze wel weggestemd ? Het is een RLS toch? Geen gescript programma dacht ik ?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het leven in beperking met vreemde mensen flink onderschat en dat mentale ondersteuning daarbij echt noodzakelijk is, anders gaan mensen misschien hele rare dingen doen (remember Brian).
Je doet Brian tekort.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het leven in beperking met vreemde mensen flink onderschat en dat mentale ondersteuning daarbij echt noodzakelijk is, anders gaan mensen misschien hele rare dingen doen (remember Brian).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |