wat speel je nu wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier volgens de 2022 stats nog geen 80 uur gespeeld waarvan 60+ fifapuur omdat ik die niet op mn xobox had. normaal een veelvoud ervan.
ps5 is voor mij gewoon een soort nutteloze verwarming/airblower geworden.
tijd voor spiderman 2
Niet alles geloven wat je leest.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:15 schreef Cod_player het volgende:
Hebben jullie je ps5 horizontaal of verticaal staan? Ik mijne verticaal, maar lees nu dat horizontaal beter zou zijn ivm iets dat kon lekken?
jeetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:15 schreef Cod_player het volgende:
Hebben jullie je ps5 horizontaal of verticaal staan? Ik mijne verticaal, maar lees nu dat horizontaal beter zou zijn ivm iets dat kon lekken?
M'n ps5 is toch stuk maargoed, hoeft niet nog stukkervolgende week eindelijk ermee terug, eigenlijk afgelopen dinsdag maar toen was m'n vervoer ziek en nu heb ik zelf griep
Ben benieuwd hoe lang ik hem kwijt ga zijn.
Puur bangmakerij en een aantal gevallen op miljoenen consoles.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je leest.
ik heb hem bovenop mijn tv geplakt voor extra air streamsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef Divje het volgende:
Heb 'm direct in horizontale positie neergelegd nadat een crackjunkie op youtube dat aanbeveelde.
Vreemd genoeg geplaatst door iemand op het altijd absurde ResetEra die vooral actief is in xbox subfora, wat een toeval.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Puur bangmakerij en een aantal gevallen op miljoenen consoles.
Ik heb 2 schaars geklede slavinnen gekocht die met palmbladen koele lucht naar de PS5, en mij, wuivenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:38 schreef Divje het volgende:
Heb 'm direct in horizontale positie neergelegd nadat een crackjunkie op youtube dat aanbeveelde.
Ja precies, wel duidelijk wat voor actie dat isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vreemd genoeg geplaatst door iemand op het altijd absurde ResetEra die vooral actief is in xbox subfora, wat een toeval.
SDF in full effect.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
30 miljoen PS5's verkocht in 2 jaar tijd, waarvan het gros hem rechtop heeft staan (de PS5 dan).
Vele duizenden repair bedrijven wereldwijd, en slechts een handjevol bedrijven meldden het.
Ook volgens experts is de kans op lekkage sowieso heel klein, omdat het een gesloten systeem is.
Echter is de kans íetsjes groter als ie verticaal staat, maar nog steeds klein dus.
Daarnaast kan het weinig kwaad, en slechts in een extreem geval tot oververhitting leiden.
Storm in een glas water dus.
Syrian Democratic Forces 😱quote:
Thanks, heldere uitleg. Blijft hij mooi verticaal, hij past niet in de tv kast namelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
30 miljoen PS5's verkocht in 2 jaar tijd, waarvan het gros hem rechtop heeft staan (de PS5 dan).
Vele duizenden repair bedrijven wereldwijd, en slechts een handjevol bedrijven meldden het.
Ook volgens experts is de kans op lekkage sowieso heel klein, omdat het een gesloten systeem is.
Echter is de kans íetsjes groter als ie verticaal staat, maar nog steeds klein dus.
Daarnaast kan het weinig kwaad, en slechts in een extreem geval tot oververhitting leiden.
Storm in een glas water dus.
dan zeer zeker niet doen, want t is echt gewoon een AC spel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:33 schreef RaXz het volgende:
Hier blijft hij ook mooi verticaal staan, het is veel praktischer en staat ook mooier vind ik.
Ghost of Thushima heeft nu een aanbieding van 50%. Ik zit nog te twijfelen of ik hem zal halen want ik heb
gehoord dat hij erg veel lijkt op Assassin's Creed en daar ben ik niet zo van.
Ik heb niks met AC games en vind Ghost of een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:33 schreef RaXz het volgende:
Hier blijft hij ook mooi verticaal staan, het is veel praktischer en staat ook mooier vind ik.
Ghost of Thushima heeft nu een aanbieding van 50%. Ik zit nog te twijfelen of ik hem zal halen want ik heb
welkom bij de club Gquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:12 schreef Questular het volgende:
Ziekelijk gefrustreerd f5 kapot rammen werkt:
PlayStation®5-console God of War™ Ragnarok-bundel
¤ 619,99Aantal 1
Bij Sony is deze (nog) op voorraad.
Sushi heeft een van de meest waardeloze main characters ooit en de combat lijkt nergens op. Setting en graphics zijn wel heel mooi.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:33 schreef RaXz het volgende:
Heb je wel AC games gespeeld want als je zegt dat GoT één van de beste games ooit is dan moet je AC haast wel leuk vinden. :pquote:Op zondag 8 januari 2023 06:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb niks met AC games en vind Ghost of een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |