quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tripple platinum reeds gehaald.
Inventory, R2quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:36 schreef Kingside het volgende:
[..]
Lekker hoor! Kun je ergens zien hoever je bent qua completion in de Witcher?
is die vet ja?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had me voorgenomen om The Last of Us remake voor de PS5 pas te kopen als ie rond de 20 euro was.
Omdat ik die al op de PS3, en later de remaster op de PS4, gespeeld heb.
Heb vanmiddag de 1e aflevering van The Last of Us op HBO Max gekeken (en die is, echt vrijwel 1 op 1 zoals de game
).
En toen móest ik hem hebben, dus toch gekocht.
5 Tientjes bij Coolblue.
Ja heel tof. Ze hebben sommige scenes en veel dialoog ook gewoon 1 op 1 gekopieerd.quote:
Irritant wel dat Intertoys het alleen in de winkels doet.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:08 schreef CoExist het volgende:
The Calisto Protocol (PS5) is al aardig in prijs aan het zakken.
¤ 35,- bij Amazon en MediaMarkt.
¤ 30,- bij Intertoys. Hier heb ik net een exemplaar gekocht.
Mja, hebben ze vaker een handje van. Ik had mazzel dat ik toevallig in Almere was en daar de Intertoys om 12.00 uur open ging op dat moment.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Irritant wel dat Intertoys het alleen in de winkels doet.
Hadden ze ook met Sonic Frontiers met Black Friday. Even kijken voor TCP, de prijs is in vijf weken wel enorm gedaaldquote:Op maandag 16 januari 2023 20:01 schreef CoExist het volgende:
[..]
Mja, hebben ze vaker een handje van. Ik had mazzel dat ik toevallig in Almere was en daar de Intertoys om 12.00 uur open ging op dat moment.
Winkels in mijn eigen woonplaats hadden geen voorraad.
Ik las op BudgetGaming dar MediaMarkt dan weer geen fysieke voorraad had.
30 euro was een prima prijs geweestquote:Op maandag 16 januari 2023 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
The Last of Us remake draait op 4K 40fps in fidelity mode, míts je tv VRR ondersteunt, volgens Digital Foundry
Ferry Corsten live at innercity genotquote:
Ik vond HoS veel leuker, een meer geconcentreerd/"kort" verhaal met Gunther als toffe tegenstander.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg steeds te horen dat Blood en wine beter is, en heart of stone maar saai.
Alleen moet ik qua level eerst Heart doen, want was aan blood begonnen en echt te low level
Al begreep ik dat ik nu gewoon opnieuw kan beginnen ana een DLC en het juiste start level mee krijg.
Heb ze beide gekocht, en geupgrade naar PS5 nu.
Oude man gespot.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ferry Corsten live at innercity genot
Was jij trouwens niet fan van vampiers?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet fan van vampiers?
Dan moet je Blood and Wine zeker spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nog een gezellig spel gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |