Nee, Frankrijk is erger, daar houden ze echt van papier en formulieren. 9 bedrijven voor zonnepanelen, om maar een voorbeeld uit de praktijk te noemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef JanGroen het volgende:
Emigreren naar Frankrijk en dan denken dat je “de vergunningen wel even kan regelen in een week”. Haha. Niet alleen Nederland is een regeltjesland.
Er zit maar een bepaalde tijd in het programma, je kan niet alles laten zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het idee dat de programmamakers hun voortgang wel erg negatief hebben neergezet.
In de ene scène bladdert het pleisterwerk nog van de muur, scène erna zat zij een raam te schilderen (eerste keer dat ik een kwast zag in deze aflevering) en scène daarna werden de eerste gasten ontvangen in goed afgewerkte kamers.
Volgens mij dachten ze dat helemaal niet. Het eerste plan was volgens mij de kamers verhuren, daarvoor zou je prima in 9-12 maanden een vergunning kunnen krijgen. Het is dat de burgemeester blijkbaar ineens kwam met dat hij wel sneller meer toeristische slaapplekken wilde hebben en de enige optie om snel iets te doen is buiten iets (praktisch) kant-en-klaars neer plempen (tiny houses). Dat de vergunningen vervolgens zo lang duren is wel vreemd, als je dat als burgemeester belangrijk vindt dan is zoiets toch binnen 3 maanden wel te regelen?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef JanGroen het volgende:
Emigreren naar Frankrijk en dan denken dat je “de vergunningen wel even kan regelen in een week”. Haha. Niet alleen Nederland is een regeltjesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |