Maar dan nog… vriend heeft zat werk verzet en is mentale steun geweest en blijft arbeid leveren. Dan is het toch wel aardig als je samen linten gaat knippen. Dan laat je ook echt zien dat je het samen oppakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die oudere man heeft denk ik alles betaaldZn vriend leek een heel stuk jonger en zal waarschijnlijk ook veel minder hebben kunnen betalen, maar dit is een beetje gissen natuurlijk, maar wel waarschijnlijk.
Dat klopt wel. Ze hebben zich gigantisch verkeken op de ligging van de B&B. Mijn buurman komt uit Malaga en kent de omgeving. Veel te ver van het strand en de kroegenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)adijs-voor-nudisten/
Ze hebben ook alweer een nieuw project:
[..]
volgens mij kloppen die leeftijden wel ongeveer hoor...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef golfer het volgende:
Bert zou ik geen 44 gegeven hebben Thomas wel 60.
Verder regelmatig wat onsmakelijk en ongemakkelijk om met je blote piem tussen aangeklede klussende werklui rond te lopen.
Nu mag het. Ik wil details en vette roddels lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef Ole het volgende:
OMG ! Ken deze gasten. Zei 2 jaar geleden al doen jullie niet mee aan Ik Vertrek! Toen reageerde hij al vaag![]()
OK ga verder niet spoileren
Wow 44…ik dacht dat die vent rond de 30 was…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef golfer het volgende:
Bert zou ik geen 44 gegeven hebben Thomas wel 60.
Verder regelmatig wat onsmakelijk en ongemakkelijk om met je blote piem tussen aangeklede klussende werklui rond te lopen.
Ik haakte in op iemand die zei dat je wel kon zien wie de de baas was daar, zie #214 verder is het leeftijdsverschil best fors natuurlijk, kunnen vader en zoon zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Is toch gewoon een getrouwd stel?
Of is het ongemakkelijk om op een normale manier over een homostel te praten of zo?
16 haar verschil. Niet echt vader-zoon leeftijdsverschil.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef Jeroboam het volgende:
Ik haakte in op iemand die zei dat je wel kon zien wie de de baas was daar, zie #214 verder is het leeftijdsverschil best fors natuurlijk, kunnen vader en zoon zijn.
Zoek anders nog eens op wat ‘schandknaap’ betekent.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik haakte in op iemand die zei dat je wel kon zien wie de de baas was daar, zie #214 verder is het leeftijdsverschil best fors natuurlijk, kunnen vader en zoon zijn.
Waarschijnlijk verdient de oudere partij dan niets dan lof!quote:Op zondag 8 januari 2023 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek anders nog eens op wat ‘schandknaap’ betekent.
Of noem je de jongere echtgenote van een heterostel ook ‘hoer’?
Jij was op je 16de nog niet geslachtsrijp?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
16 haar verschil. Niet echt vader-zoon leeftijdsverschil.
In sommige rollenspelen zekerquote:Op zondag 8 januari 2023 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek anders nog eens op wat ‘schandknaap’ betekent.
Of noem je de jongere echtgenote van een heterostel ook ‘hoer’?
Ik had nog geen kinderen gemaakt op mijn 15e, jij wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:46 schreef Jeroboam het volgende:
Jij was op je 16de nog niet geslachtsrijp?
ik ben pas 14quote:Op zondag 8 januari 2023 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had nog geen kinderen gemaakt op mijn 15e, jij wel?
Vind je, had juist het idee dat het jongere deel meer deed.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient de oudere partij dan niets dan lof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |