Morgenochtend 8u heb ik nieuwjaarsontbijt, jawelquote:Op zondag 1 januari 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet echte voorstander van diep in de nacht vandaag.
Vroeg in de ochtend durf ik zelfs te stellen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het werd gisteren al diep genoeg in de nacht inderdaad, man man man. Het liefst twee keer 5-0 met vijf keer 3-0.
30 negendarters, dan kunnen we op tijd naar bedquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het werd gisteren al diep genoeg in de nacht inderdaad, man man man. Het liefst twee keer 5-0 met vijf keer 3-0.
huh watquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat ik pas 10 januari weer present ben, hoef ik niet al die geforceerde gelukswensen te doenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgenochtend 8u heb ik nieuwjaarsontbijt, jawel
Croissantjesquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zoeken ze sowieso maar uitquote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Blij dat ik pas 10 januari weer present ben, hoef ik niet al die geforceerde gelukswensen te doen
Dan ga je natuurlijk van die semi-lollige mensen krijgen met hun "Nou het kan nog net he haha, beste wensen hoor!"quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Blij dat ik pas 10 januari weer present ben, hoef ik niet al die geforceerde gelukswensen te doen
Hier kunnen rare reacties op komen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Croissantjes
Ik doe om 9 uur een hele smerige training.
Ik slaap al bijna.quote:
Godver ik moet woensdag alweer.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben de hele week nog vrij
#genieten
Dit.quote:
De dag ervoor is er een nieuwjaarsborrel, ik hoop dat iedereen dan inmiddels aan z’n tax zitquote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan ga je natuurlijk van die semi-lollige mensen krijgen met hun "Nou het kan nog net he haha, beste wensen hoor!"
Kunnen ze ook gewoon niet doen, natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier kunnen rare reacties op komen.
Vriendin vertrok eind van de ochtend voor een training van drie uur en vroeg nog even of ik mee wilde. Haha, nee.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Croissantjes
Ik doe om 9 uur een hele smerige training.
Dit ja. Puur genieten.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
nee dan niet meer toch? 5 januari uiterlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan ga je natuurlijk van die semi-lollige mensen krijgen met hun "Nou het kan nog net he haha, beste wensen hoor!"
Echt knettergekquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |