Nee er is mijn studentenkop bij die bakker haarfijn uitgelegd dat het euse is en niets andersquote:Op zondag 1 januari 2023 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik met een nieuwe variant, “oo” net als in het Rotterdamse Charlois
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eu van maken namelijk
Wij vonden Ons Buiten erg leuk.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips voor een vakantie in Zeeland in de zomerperiode? Bij voorkeur zo dicht mogelijk bij het strand.
Of tips voor Texel of Terschelling?
We moeten wel echt wennen aan eerder vakanties plannen, want normaal doen we altijd last minute buiten de schoolvakanties en nu zitten we voor het eerst echt aan de schoolvakanties vast.
Cadzand Badquote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips voor een vakantie in Zeeland in de zomerperiode? Bij voorkeur zo dicht mogelijk bij het strand.
Of tips voor Texel of Terschelling?
We moeten wel echt wennen aan eerder vakanties plannen, want normaal doen we altijd last minute buiten de schoolvakanties en nu zitten we voor het eerst echt aan de schoolvakanties vast.
Bij de bakker zullen ze het wel wetenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee er is mijn studentenkop bij die bakker haarfijn uitgelegd dat het euse is en niets anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Of die patat verkeerd uitsprekenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Er zijn dus ook super veel mensen die friet verkeerd uitspreken. Klinkt een beetje als pahtatt.
Ik denk dat je beter in de tuin mollen kan gaan vangenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Zag een rare groene bobbel in het gras, ga ik kijken, een moshoopKijk ik verder en uiteraard ook nog 2 molshopen náást de mollenverjager
Batterijen leeg. Gaan 4 van die joekels in en had er nog 1 dus die maar tussen 3 lege gedaan en nou doet ie het weer. Wel nieuwe batterijen besteld.
Wij gaan fietsen. Pokémon vangen
Ging dat maar net zo makkelijk als Pokémon vangenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in de tuin mollen kan gaan vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |