Had gekund tochquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet.
Goeiemorgen!
Welke prik?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Had gekund toch
Goedemorgen, ik heb mezelf weer lek laten prikken.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet expliciet delen. Maar het is genoeg.
Eet smakelijk makkerquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
L-l-lunch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Het is wel erg donker van de regenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
L-l-lunch?
Het begint hier al te schemeren.
Jij mag ook vast dineren hoor, wat jij wil.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
L-l-lunch?
Het begint hier al te schemeren.
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifaquote:
Zeg maar tegen 'm dat ik trots op hem ben.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifa)
Ja, vind je dat een leuke stad?quote:
Indonesische rendang, met Gado Gado, saté en rijst.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij mag ook vast dineren hoor, wat jij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |