Dat typeert jou. ULX is na tong80 de grootste FOK!er ooit. De eerste met een permban.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat typeert jou. ULX is na tong80 de grootste FOK!er ooit. De eerste met een permban.
Zal wel terecht zijn geweest.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat typeert jou. ULX is na tong80 de grootste FOK!er ooit. De eerste met een permban.
ik vind ted ook wel een goeie tweede achter jou, tongquote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wow. Vanwaar deze persoonlijke aanval? Is dit de wijze waarop je het nieuwe jaar in wil gaan forumgebruiker @Pisces29 ?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet er toch ook uit als een newbie?
Goed om te zien dat jij er van walgt dat je een uitkering trekt.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:34 schreef Sked het volgende:
Drizzt trekt een uitkering en is er nog trots op ook. Dat vind ik nou walgelijk
Schromelijk overdreven dit.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We zien Zippy over vijf jaar weer terug.
God is admin hier?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Alleen Onze Lieve Heer bepaalt wie vertrekt en weer terugkomt.
Het is Tong en tong80quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind ted ook wel een goeie tweede achter jou, tong
Bepaal jij eerst eens een FA, zoals ik heb gedaan.quote:
patst zij 20 jaar naar dato daar ook nog mee, of is het toch vooral een eenzijdige verheerlijking van dat incident?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bepaal jij eerst eens een FA, zoals ik heb gedaan.
Dikke like gezet.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bepaal jij eerst eens een FA, zoals ik heb gedaan.
Triest, dat er na een briljante post van tong80, iemand denkt schijtlollig eroverheen te kunnen gaan. De mislukte poging is dan des te pijnlijker.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
@:Shmoopy heeft na alle seksuele aantijgingen van een bejaarde alcoholist haar account verwijderd.
Erg treurig dat @:danny en @:yvonne het zover hebben laten komen
#MeToo
Geen reden tot paniek, er stond een vraagteken. Daar kon je ontkrachten of bevestigen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Vanwaar deze persoonlijke aanval? Is dit de wijze waarop je het nieuwe jaar in wil gaan forumgebruiker @:Pisces29 ?
Dat groene vinkje is fragiel hé.
Je moet die jongen ook alles uitleggen.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen reden tot paniek, er stond een vraagteken. Daar kon je ontkrachten of bevestigen.
Pittig bad op deze maandag.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij er van walgt dat je een uitkering trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |