abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207373657
Gelukkig Nieuwjaar *O*

[ Bericht 78% gewijzigd door Memento-Mori op 01-01-2023 11:55:18 ]
pi_207373690
Mag deze quote uit de OP, ik word er onpasselijk van ;( en dat van iemand die met plezier doperwtjes en worteltjes uit blik of kale pasta met kaas en ketchup eet, dus mijn standaard ligt niet bijster hoog..
pi_207373699
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Mag deze quote uit de OP, ik word er onpasselijk van ;( en dat van iemand die met plezier doperwtjes en worteltjes uit blik of kale pasta met kaas en ketchup eet, dus mijn standaard ligt niet bijster hoog..
Same. Hoewel mijn standaard wel ietsje hoger ligt. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207373751
Blijkbaar gaan we hier in de buurt gewoon verder met vuurwerk. Dat was niet helemaal mijn plan. :{
pi_207373782
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Same. Hoewel mijn standaard wel ietsje hoger ligt. :+
Ik kan iedereen aanraden zn standaard hoger te leggen dan die van mij :')

quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar gaan we hier in de buurt gewoon verder met vuurwerk. Dat was niet helemaal mijn plan. :{
Bleh dat is stom. Ik dacht eigenlijk dat dat hier ook zou gaan gebeuren, maar vooralsnog niet. Nou ging het wel tot minstens half 2 door (en ik denk nog wel langer maar toen was ik zo moe dat ik toch in slaap viel) dus of het is al op, of ze liggen nog (met kater) in bed. Hopelijk is het daar ook snel op..
pi_207373899
quote:
Ik open niet zo vaak topics dus had nu net na 't douchen het pas door :') maar aangepast!

En @Lonaa wat kut zeg, hier was het 1:30 wel klaar _O_
pi_207373901
quote:
De doperwtjes en worteltjes begrijp ik nog wel. Alsin, ik heb het zelf nog nooit gekocht. Maar vroeger thuis was het echt de favoriete groente van m'n moeder, dus vanuit nostalgisch oogpunt zou ik het ook wel weer een keer willen eten. :D

Maar mensen die pasta met ketchup eten gaan wel echt te ver.
pi_207374045
Net een hele post getypt op mobiel, blijkt het topic al gesloten en verdwijnt mijn post. Nog maar een poging dan…

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Hier is oudejaarsavond relatief goed verlopen: we hadden als proef een soort verdovend middel in de vorm van een gel die op het tandvlees gesmeerd moet worden van de dierenarts gekregen voor de hond. Dat bleek wonderbaarlijk goed te werken. Na de eerste toediening was hij actief en helder maar minder gestresst en is hij zelfs nog een keer naar buiten geweest om te plassen (met de auto buiten de stad, maar toch) en te wandelen. Na de tweede keer, rond half 11, was hij suf maar niet slaperig, en heeft hij compleet stoned uit het raam naar het vuurwerk zitten staren. Toen het wat rustiger werd nog even geprobeerd om naar buiten te gaan voor plas/poep maar dat was geen succes. 3 keer zijn poot opgetild maar pas binnen weer een plas. Op het kleed natuurlijk. Maar goed. Verder redelijk rustige nacht gehad. Vanochtend was hij nog erg wantrouwig maar hij heeft wel geplast en gepoept en wilde toen in een rechte lijk terug naar huis. Zometeen nog maar even naar het bos voor een echte wandeling dan.

Verder een bijzonder onopmerkelijke avond. Wel met kaasfondue. Prima.
pi_207374080
Fijn hoor @yinu

Hier wilde Dora pas vanochtend om 6 uur naar buiten voor een plas. :{ Dat betekend dat ze het 18 uur!!!! heeft opgehouden. ;(

Vanochtend even klein rondje voor plas/poep en zo ook in de auto voor een (klein) rondje door het natuurgebied. Even wat snuffels, verder vooral veel bijslapen denk ik.
pi_207374216
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Fijn hoor @:yinu

Hier wilde Dora pas vanochtend om 6 uur naar buiten voor een plas. :{ Dat betekend dat ze het 18 uur!!!! heeft opgehouden. ;(

Vanochtend even klein rondje voor plas/poep en zo ook in de auto voor een (klein) rondje door het natuurgebied. Even wat snuffels, verder vooral veel bijslapen denk ik.
Maar ze heeft het wel opgehouden! Onze hond heeft al 3 of 4 jaar achtereen in huis geplast op nieuwjaarsnacht. Verder nog nooit.
Fijne traditie ;(
pi_207374236
Gelukkig nieuwjaar *O*

Ik had mijn eerste O&N feestje in jaren, met een diverse groep mensen. Veel vrienden van vrienden, ik kende ongeveer 1/3e goed, 1/3e redelijk, 1/3e niet. Gehad over (pleeg)katjes want er was iemand bij die via mij geadopteerd heeft en iemand die zelf opvangouder is. Met een paar man het melodietje van onze wasmachines gezongen (de rest :D :|W ) enzovoort. Vuurwerk gekeken op de galerij, prachtig uitzicht over de stad waar voor tienduizenden de lucht inging. Gelukkig niet mijn geld :7

En opeens was het drie uur, en eer ik thuis was vier uur, waar de poezen als vanouds hallo kwamen zeggen.
Om half tien even wakker, katten ontbijt gegeven en weer terug in bed gedoken. Dit keer met katten erbij. Nu wakker2, met poes en kater die op/om me heen liggen te spinnen in een koude slaapkamer ipv relatief warme woonkamer O+

Dadelijk maar eens aan opstaan 2 gaan beginnen en kijken of grieperige moeder toe is aan bezoek.

(Evt typfouten komen door poezenhoofd op tablet)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207374307
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:27 schreef yinu het volgende:

[..]
Maar ze heeft het wel opgehouden! Onze hond heeft al 3 of 4 jaar achtereen in huis geplast op nieuwjaarsnacht. Verder nog nooit.
Fijne traditie ;(
Achgos ;( Dat is zo sneu. :{
pi_207374361
Melodietjes van de wasmachine zingen :D
Beter wordt het niet *G*
pi_207374373
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Achgos ;( Dat is zo sneu. :{
Ja hij doet het ook altijd als wij hem kunnen zien en dan heel zielig, gehurkt (dus niet tegen het meubilair goddank) en met z’n hoofd afgewend alsof hij straf verwacht. Dat gebeurt nooit natuurlijk. Nou ja. Op zich is hondenpies minder vies dan kattenpies.
pi_207374385
Vannacht een filmpje vanuit Down Under van een nieuwjaarsduik, uitgevoerd door de (klein) kinderen _O-
Elk jaar zijn ze hier met o/n en roepen we dat we gaan nieuwjaarsduiken hier in Bloemendaal aan zee... om het vervolgens met 1000 smoezen toch niet te doen... Nu dus dat filmpje.
Ja duhhhhh met die temperaturen kan ik het ook :D :D
Wel heel grappig bedacht O+
pi_207374391
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja hij doet het ook altijd als wij hem kunnen zien en dan heel zielig, gehurkt (dus niet tegen het meubilair goddank) en met z’n hoofd afgewend alsof hij straf verwacht. Dat gebeurt nooit natuurlijk. Nou ja. Op zich is hondenpies minder vies dan kattenpies.
Het is gewoon naar dat ze zich zo rot voelen dat dit hun enige optie is. Hond wil niet in zn eigen nest zeiken
pi_207374399
Dieren met o/n -O- ;(
pi_207374412
Xena, toen ze nog leefde met o/n... doodsbang in de wc. We deden dan de deur op een kier.
Dit was overigens 's ochtends..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207374455
Eerste wandeling van het jaar zit er weer op. Veel honduitlaters en vuurwerkvegers. Verder geen knal meer gehoord.

50% van de euro's van ons energieverbruik van 2022 hebben we in december gebruikt, zag ik. Absurd.
pi_207374462
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:43 schreef Blues het volgende:
Xena, toen ze nog leefde met o/n... doodsbang in de wc. We deden dan de deur op een kier.
Dit was overigens 's ochtends..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een leuke, schattige foto, tot je hoort waarom ze daar dan zat. Hier ook Poes heel bang en heeft gisteravond de hele tijd onder het bed gelegen. Maar nu weer bangig, want het vuurwerk was hier blijkbaar ook nog niet op.

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207374483
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:12 schreef yinu het volgende:
Net een hele post getypt op mobiel, blijkt het topic al gesloten en verdwijnt mijn post. Nog maar een poging dan…

niet de mobiele layout?
Ik krijg mobiel gewoon een scherm waar ik met 1 tik kan kopiëren wat ik wilde posten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207374494
Ik klim op fiets voor wat boodschapjes.
Zon schijnt O+
pi_207374499
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:57 schreef Myraela het volgende:

[..]
De doperwtjes en worteltjes begrijp ik nog wel. Alsin, ik heb het zelf nog nooit gekocht. Maar vroeger thuis was het echt de favoriete groente van m'n moeder, dus vanuit nostalgisch oogpunt zou ik het ook wel weer een keer willen eten. :D

Maar mensen die pasta met ketchup eten gaan wel echt te ver.
Mijn ouders gruwelen van doperwtjes en worteltjes uit blik :+ , dus het is niet vanuit nostalgie.. ik vind het daadwerkelijk lekker :D
pi_207374514
Het bewijs dat je echt geen smaak hebt :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207374536
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:52 schreef Vanyel het volgende:
Het bewijs dat je echt geen smaak hebt :r
Dat kan ik niet ontkennen ;)
Maar ik hou óók van steak tartare, vitello tonnato, burrata met rauwe ham, enzo. Dus niet al mijn smaak is slecht O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')