Ja heb wel een mooie kogel ontweken inderdaad, dat bleek duidelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ai, da's flink zuur zegAnderzijds wellicht een kogel ontweken..
Hopen maar dat het volgende keer beter uitpakt
Same. Hoorde net weer een tering klapquote:Op zondag 1 januari 2023 03:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens gaat er hier nog even iemand flink los met vuurwerk zeg, de tering
Ik heb het aftelmoment met Bohemian Rhapsody gemist.. Echt op 10 secondenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:11 schreef Koen66 het volgende:
zit nu de laatste minuten T2000 cafe te checken, was er toen al niet meer bij
Het klonk hier bijna alsof iemand al z'n vuurwerk tegelijkertijd had aangestokenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Same. Hoorde net weer een tering klap
Het valt verder wel mee
Hahahaquote:Op zondag 1 januari 2023 03:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het klonk hier bijna alsof iemand al z'n vuurwerk tegelijkertijd had aangestoken
He beter iets dan nietsquote:Op zondag 1 januari 2023 10:19 schreef PippenScottie het volgende:
Eindelijk uitgeslapen. Op de laatste dag van mijn vakantie
op de plek van die witte blokjes staan vast leuke icoontjes op je mobielquote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
En heel gelukkig, gezond en muzikaal 2⃣0⃣2⃣3⃣toegewenst 🎇
Mesquote:Op zondag 1 januari 2023 01:33 schreef Strani het volgende:
Zojuist de PDF van de lijst weggeklikt
Pijn.
2023quote:Op zondag 1 januari 2023 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de plek van die witte blokjes staan vast leuke icoontjes op je mobiel
Ja maar tussen de getallen staan nog witte blokjesquote:
Ow dat is niets. Op mijn beeld zijn het cijfers in blokjes.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar tussen de getallen staan nog witte blokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |