Ik heb ze gisteren in een ruk bekeken, het was wel wat chaotisch, maar ik heb van Nieuwkerk absoluut niet gemist.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:33 schreef MielMonteur het volgende:
De agogos zijn wel rommeliger dit jaar hoor.
Robert Cray treedt nog regelmatig op. Staat ook weleens in de Victoriequote:Op maandag 2 januari 2023 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ben net begonnen met de agogo's, Robert Cray even toevoegen aan mijn lijstje voor volgend jaar.
Voor mijn keuzelijstje van volgend jaar:
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Ventura Highway
MGMT
Make me smile- Steve Harley & Cockney Rebel
Driver's Seat
Bird of Paradise
Farewell to the Fairground
Bojangles
Tori Amos
God Only Knows
Billy Idol
Verzopen vleugeldier van Boudewijn
right next door robert cray
Doe zoals Gerwyn Price gisteren op het WK Darts:quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Cee het volgende:
rkey gaan maar je kan ook, net als ik, collega’s hebben die Slam FM hebben opgezet. Ik beleef een muzikale lobotomie.
Heb nog zo’n 100 terugluisterliedjes te gaan.quote:
Ja, maar meer vanwege het feit dat de feestdagen over zijn en ik weer terug thuis benquote:
Net opnieuw begonnen aan de lijst. Ben nog wel een maandje zoet. Ook nog 4 A Gogo’s te gaan.quote:
Jij ook zo enorm productief geweest?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neuh. Vandaag weer gewerkt enzo
Redelijk. Ik mocht wel een uur eerder naar huis, want ik was al klaar met mijn postwijk en er lag geen ander werk meer...quote:Op maandag 2 januari 2023 18:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij ook zo enorm productief geweest?
Ik ben in Antwerpen, daar staat nu op een marktplein een ministudio waar ze de Vlaamse top 2000 draaien. Ze zijn pas bij nr 700 ongeveer. Toen kk er was werd 'België ' gedraaid (van het Goede doel).quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Cee het volgende:
Ik wil graag medelijden want je kan cold turkey gaan maar je kan ook, net als ik, collega’s hebben die Slam FM hebben opgezet. Ik beleef een muzikale lobotomie.
Waarom staat Cold turkey eigenlijk niet in de top 2000quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Cee het volgende:
Ik wil graag medelijden want je kan cold turkey gaan maar je kan ook, net als ik, collega’s hebben die Slam FM hebben opgezet. Ik beleef een muzikale lobotomie.
SPOILER: 25 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 26 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 28 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 29 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 30 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 31 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Kun je nog ergens terugvinden hoeveel mensen op een bepaald nummer hebben gestemd die niet de Top2000 gehaald hebben ? ik ben daar wel nieuwsgierig naar eigenlijk"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Maurice plande het destijds iets beter, maar EW&F profiteerden er niet echt van.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Evenstar het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)d-and-fire-overleden
Slechte timing dit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pfffff.... Dat is wel de overtreffende trap van martelen, ja...quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Cee het volgende:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat zijn we allemaal al 24 jaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:16 schreef TLC het volgende:
Kun je nog ergens terugvinden hoeveel mensen op een bepaald nummer hebben gestemd die niet de Top2000 gehaald hebben ? ik ben daar wel nieuwsgierig naar eigenlijkAll Day I Dream About Stemlijsten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: