Fijne jaarwisseling en van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:47 schreef Sabata het volgende:
Nou mensen ik ga ook naar beneden, even toasten met mn ouders die net zo snotverkouden zijn als ik #ziekenboeg. Fijne jaarwisseling en moge al uw wensen uitkomen voor 2023
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:47 schreef Sabata het volgende:
Nou mensen ik ga ook naar beneden, even toasten met mn ouders die net zo snotverkouden zijn als ik #ziekenboeg. Fijne jaarwisseling en moge al uw wensen uitkomen voor 2023
Je woont thuis? Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:47 schreef Sabata het volgende:
Na dit nummer wel nog neem ik aan.quote:
Huh hoezo?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer is wel de top in gemanipuleerd hoor
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
We doen alweer de vierde uitvaartplaat van twee weken terug voor vandaag
Owww. Ik had wel iets swingends verwacht. Maar ja hij kan Van Inkel niet meer als legendarisch aankondigen hč.quote:
Daar lijkt het wel op. Misschien bij het instarten van Queen.quote:
Ik vind dit een slechte post.quote:
Omdat NPO wel ergquote:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Niks tegen Danny Vera, niks tegen dit nummer, maar op 2, jongens toch...
Klopt, maar is dat nog steeds zo dan? Luister zelf al ff geen NPO radio 2 meer buiten de top 2000.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat NPO wel erg
Geil was op dit nummer
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:48 schreef Isorden het volgende:
En bij deze ga ik me ook beneden melden voor het aftellen de en champagne etc.
Allemaal een heel fijne jaarwisseling en een goed 2023, of zoals Gijs zou zeggen...
TWINTIG DRIE EN TWINTIG
Intens in welk opzichtquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achtbaan 1 is voor mij te intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |