Ja, dat klopt tussen Tilburg en Breda.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ligt dat tegen Tilburg aan want hier was het ook zo'n feest. Echt enorme knallen.
Weinig rellen tijdens het WK in Qatar iddquote:Op zondag 1 januari 2023 13:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat zien we in het Midden-Oosten ook
Aub ook weg met auto's. Weet je wel hoeveel ongelukken daar mee gebeuren! Ook de herrie die gestopt wordt en het is beter voor het milieu. Ik zie alleen maar winst.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:37 schreef Akkerdjie het volgende:
En de jaarlijkse berichten over dat alcohol 10x zoveel slachtoffers dan vuurwerk op de eerste hulp laat belanden waren er gister ook alweer. Weg met die alcohol! Dan worden mensen misschien eens verstandige wezens.
Brulsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
We hebben een reactie van deze vadsige oliebol
Dat is idd wel weer zo.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:37 schreef Evertjan het volgende:
Ben wel een voorstander van vuurwerkvrije zones rond verpleeghuizen
[..]
Weinig rellen tijdens het WK in Qatar idd
Maar de vuurwerkliefhebbers gaan door deze vadsige oliebol wel aan het kortste eind trekken met zijn meerjarenplan. Want je kunt op je vingers natellen dat het een uitsterfbeleid gaat worden en als je dat naast de effectiviteit van het rookbeleid gaat leggen wordt dat met vuurwerk nog veel makkelijker.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De dringend noodzakelijke verboden zijn toch al te laat voor de normale niet-gelovige mensen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar de vuurwerkliefhebbers gaan door deze vadsige oliebol wel aan het kortste eind trekken met zijn meerjarenplan. Want je kunt op je vingers natellen dat het een uitsterfbeleid gaat worden en als je dat naast de effectiviteit van het rookbeleid gaat leggen wordt dat met vuurwerk nog veel makkelijker.
Niet dat ik de complotwappie wil uithangen maar die teksten lagen al op 28 december klaar.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ongeveer net zo druk als voor Corona toch?
Dan zullen ze dus nog steeds aansturen op een algeheel verbod. Het verbieden van knalvuurwerk, vuurpijlen en singleshots heeft niks uitgehaald.
Ik las al termen als “horrornacht” in de ziekenhuizen en “terug bij af”.
Dat verbod gaat er komen, niet dat het wat uithaalt want handhaven doen we toch niet.
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef Akathisia het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)use_in_cremer_plein/
Kijk dit danEven een vat benzine opblazen in een woonwijk.
"Ik kon het verbod in mijn eigen stad al niet handhaven, dus dan moeten we maar een landelijk verbod". Goeie logica.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dikke Huub is niet goed snik maar dat was al langer bekend. Ook ten tijde van Corona heeft hij hele enge dingen geroepen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef Raw85 het volgende:
Geen idee wat Bruls heeft gezegd maar ik ben het hoe dan ook ineens met hem
Tyfushard neerknuppelen, arresteren en opsluiten. Dit is geen uit de hand gelopen rel meer als ik het zo lees, maar gewoon een vooropgezet plan om de politie aan te vallen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:49 schreef Kiwi7 het volgende:
https://www.nu.nl/jaarwis(...)in-s-gravendeel.html
Dat er überhaupt nog mensen agent willen worden.
Ik word er doodmoe van.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boel zure mensen zeg in Nederland.
Dit wordt vanaf april tot en met september naar het buitenland maat. Dat verbod lijkt wel een zekerheidje komend jaar.quote:
Dat zie ik de hele week al gebeuren, alles met oud en nieuw moet negatief, niet alleen het vuurwerk maar bijvoorbeeld ook over de oudjaarsstunt met de TOP2000 letters.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Nu.nl is ook weer lekker sturend bezig, vergelijk de berichtgeving maar eens met dat van de nos
Ik heb net een week zitten wachten op de blauwpetten ivm het bestellen van viscolont, ik hou mijn leven even drie maand vuurwerkvrij voordat ik weer plannen ga maken voor O&Nquote:Op zondag 1 januari 2023 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit wordt vanaf april tot en met september naar het buitenland maat. Dat verbod lijkt wel een zekerheidje komend jaar.
Viel me al op ja, meteen aansturen op een vuurwerkverbod voor volgend jaar.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Nu.nl is ook weer lekker sturend bezig, vergelijk de berichtgeving maar eens met dat van de nos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |