Ha, alsof wij mensen zover krijgen om kaartjes te kopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij kopen wel een kasrtje en komen supporten
Niet exact, laatste Nederlandstalige nummer...quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Let op: Dit is het laatste Nederlandse nummer
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ha, alsof wij mensen zover krijgen om kaartjes te kopen.
Nee nee, daar komt niks van in, iedereen loopt zo naar binnen.
Zeker, je denkt toch niet dat ik tegen dat geflits en geknal kan nuquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar jij blijft lekker warm binnen?
Er waren jaren dat we nog Claudia kregen na dit nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die wordt Engels gezongenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Niet exact, laatste Nederlandstalige nummer...
Staat nog een Nederlands nummer op 2
Je lijstje is incompleet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef gijsman het volgende:
top 2000 te veel Queen, ABBA, Suzan en Freek Coldplay.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker, je denkt toch niet dat ik tegen dat geflits en geknal kan nu
En hier is het lekker warm gestookt met de houtkachel. Dus ik heb net mijn dekentje afgedaan en de rest gaat bijna van zijn stokkie van de warmte
Ik bedoel maar. Nederland is ondertussen wat smaakvoller geworden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er waren jaren dat we nog Claudia kregen na dit nummer.
Eén keertje volgens mijquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er waren jaren dat we nog Claudia kregen na dit nummer.
Bouwedwijn:quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wel bijzonder, dat wanneer je de lichten uit doet het donker wordt
Ook best.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rick van Velthuysen gespot?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die tieten vielen er nog net niet uit daar in het café
In Brabant weten ze dat niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wel bijzonder, dat wanneer je de lichten uit doet het donker wordt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is al erg genoeg.quote:
Nee vrouw met blauwe jurkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |