Ik vind Enter Sandman het leukste nummer om live bij te zijn. Gelukkig ook al vaak mogen meemaken!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:05 schreef Poppejans het volgende:
Nah. Hier had wel een andere Metallica mogen staan
Te Duits!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom staat Rammstein eigenlijk niet in de top tien?!
Dat doet de deur dichtquote:
quote:
Vanmiddag een graad of 21 geloof ik Hammeke.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe warm is het nu/was het vandaag bij jou @:Strani?
Gelukkig spelen we dat zelf dus als er meer menen zo denken wordt het toch leukquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind Enter Sandman het leukste nummer om live bij te zijn. Gelukkig ook al vaak mogen meemaken!
quote:
Geen bevroren vingers bij je strijkers en bommen straks.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanmiddag een graad of 21 geloof ik Hammeke.
En nu 12.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanmiddag een graad of 21 geloof ik Hammeke.
Ha! Hier is het warmer!quote:En nu 12.
Wij kopen wel een kaartje en komen supportenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we dat zelf dus als er meer menen zo denken wordt het toch leuk
Als we nog eens een optreden weten te fiksen dan
Maar jij blijft lekker warm binnen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:11 schreef essnhills het volgende:
Nee het is idd best warm, in geloof best dat er mensen zonder jas buiten lopen
ik heb alleen maar hele bijzondere dingen in de kamerquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:11 schreef Kopiko het volgende:
De dingen in mijn kamer zijn doodgewone dingen.
En dat is?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb alleen maar hele bijzondere dingen in de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |