Begin jaren 90 al?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:41 schreef Evenstar het volgende:
Geen fotocamera meedude had gewoon mijn Sony A6000 mee
Ow, dan heb ik het niet goed verstaan, dacht dat het ging op die van 2017quote:
Als je deze (door omstandigheden cq herinneringen) vóelt... dan is hij episch.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
De licht overgewaardeerde novemberregen nu.
Wat heeft dat met Ziggo te maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
telkens als ik laptop ff een tijdje niet gebruik dan schiet de Ziggo app weer naar een random ander Top 2000 nummer
Alsof iemand vandaag de dag nog een wegwerpcamera gebruiktquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het niet goed verstaan, dacht dat het ging op die van 2017
Meh, door herinneringen krijg ik er alleen maar een kutgevoel bij helaasquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je deze (door omstandigheden cq herinneringen) vóelt... dan is hij episch.
Zo niet: overgewaardeerd.
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Nog maar een keer schaamteloos een eigen foto pluggen
[ afbeelding ]
retro is tegenwoordig inquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof iemand vandaag de dag nog een wegwerpcamera gebruikt
Ik ken dat gevoel bij de nodige platen, maar deze ken ik gewoon van radio en tv.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je deze (door omstandigheden cq herinneringen) vóelt... dan is hij episch.
Zo niet: overgewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |