quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja waarom hebben ze corona niet verbodenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leven verbieden! Je gaat er aan dood! Schande!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Oh dacht origineel van Bonnie Tyler.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nou inderdaad... heb d'r dan wel geen long covid aan overgehouden... maar heb het wel 3x gehad dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarom hebben ze corona niet verboden
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nee die had er eentje nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh dacht origineel van Bonnie Tyler."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
alleen het erin stemmen van Even aan mn moeder vragen kan ons nog redden!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
We truly are in the darkest timeline"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
wow, diepe tekstenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:04 schreef Isorden het volgende:
I, I WISH I COULD SWIM
LIKE THE DOLPHINS, LIKE DOLPHINS CAN SWIM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind hem nou niet extreem bijzonder of zo, maar prima joh.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem nou niet extreem bijzonder of zo, maar prima joh.Koel en donker bewaren![]()
Staat er gewoon al sinds 2009 niet meer inquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
alleen het erin stemmen van Even aan mn moeder vragen kan ons nog redden!![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ja ditquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem nou niet extreem bijzonder of zo, maar prima joh.![]()
Ik weet niet hoe diep dolfijnen zwemmen eigenlijkquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereen![]()
![]()
Bye Bye man Bye Byequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Schandaligquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat er gewoon al sinds 2009 niet meer in![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |