Neuh. Mijn 4 weken Canada reis is gacancelled door mijn baas.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Maar is er iemand die wél een leuke 2e helft van het jaar heeft gehad?
maar ook een fantastische stem zoals hier duidelijk te horen is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef alopio het volgende:
[..]
En Sjors had het makkelijk aangekund, wat een charismatische man ook. En geen freddy kopie wat ook fijn is
Deacon daarna inpakken ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die was hierna snel vertrokken hè?
Hij heeft nu zeker het bereik niet. Maar het had geen kopie hoeven zijn hequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh. Heeft het bereik niet voor alle nummers en is niet zo extravagant. Adam is de beste keus
Ah balenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ook.
Wellicht komend jaar? Wilde me er dit jaar wat meer mee bezig houden tot ik covid kreeg
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Steen door de ruit. Remkabels doorknippen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Neuh. Mijn 4 weken Canada reis is gacancelled door mijn baas.
Nee dat hoeft niet maar als je niet alles kunt zingen heeft dat weinig nut.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij heeft nu zeker het bereik niet. Maar het had geen kopie hoeven zijn he
Geweldige stemquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar ook een fantastische stem zoals hier duidelijk te horen is.
Laat die stemmers maar gewoon een cd opzetten.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Sjors had daar wel zn draai aan gegevenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet maar als je niet alles kunt zingen heeft dat weinig nut.
Die stem is ongelofelijk. En dan zo’n suf oeuvre.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar ook een fantastische stem zoals hier duidelijk te horen is.
Neequote:
Hij schijnt nog wel mee te beslissen in van alles, met of zonder tussenpersoon.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, heeft geloof ik zelf ingepakt.
Wij hebben eigenlijk een heel prima jaar 2022 gehad. Geen hele gekke dingen. Alleen een nichtje (30) die in november gehoord heeft dat ze acute leukemie heeft. Dat was wel even heftig, maar er is uitzicht op genezing al gaat dat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ken Putney geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef Strani het volgende:
John Deacon woont nu ergens in Putney, Londen. Best een leuke wijk.
Ik bedacht me laatst dat toen ik een paar dagen in Londen was ooit ik helemaal niet ten zuiden van de rivier ben geweestquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:55 schreef Strani het volgende:
John Deacon woont nu ergens in Putney, Londen. Best een leuke wijk.
ik snap wel dat hier meer stemmen op komen eigenlijk. de dynamiek van de live opname, die fantastisch, tegenover een uitstekende studio opname.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |