wat een superband was het dan geblevenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef alopio het volgende:
Sjors had wel in Queen gemoeten na de dood van Freddy
Volgens mij wel. Beetje saai misschien, maar eigenlijk is dat alleen maar goed als ik jullie posts allemaal zie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Maar is er iemand die wél een leuke 2e helft van het jaar heeft gehad?
Blijkbaar komt hij luisteraars tekort.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:51 schreef Sked het volgende:
Ruud heeft veel reclame gemaakt voor Ruud
Nee joh. Heeft het bereik niet voor alle nummers en is niet zo extravagant. Adam is de beste keusquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef alopio het volgende:
U ben verrast?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:51 schreef Sked het volgende:
Ruud heeft veel reclame gemaakt voor Ruud
Oh jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De geluiden van stilte ook nog eens ja.
4.5 maand niet kunnen werken wegens een gebroken elleboog maar echt net gisteren weer fit verklaard.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
Ja hoor, eigenlijk best primaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef essnhills het volgende:
“De nummer 1 van de middag”quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar komt hij luisteraars tekort.
Is nooit meer de oude geworden. Fantastische bassist.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Die is ook van de aardbodem verdwenen ja
En Sjors had het makkelijk aangekund, wat een charismatische man ook. En geen freddy kopie wat ook fijn isquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een superband was het dan gebleven
Ik ga echt hard op Psycho en Ja Ja Nee Nee persoonlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer leuke nummers. Bijv. Witte was of Kinderwens.
Nietesquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:51 schreef Zorro het volgende:
Hee ze hebben de Somebody To Love's verkeerdom gezet!
Dat geldt voor de meeste bands met 10+ nummers in de lijstquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:51 schreef alopio het volgende:
Alweer Queen. Het is een fantastische band maar mogen wel 10 nummers af hoor
Daar ben ik het dan wel mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:52 schreef alopio het volgende:
Ik zou graag willen inwisselen voor saai iddquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Beetje saai misschien, maar eigenlijk is dat alleen maar goed als ik jullie posts allemaal zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |