quote:Op maandag 2 januari 2023 00:36 schreef Strani het volgende:
En @:Arizona die mij met 14 meer posts buiten de Top 5 houdt
Je had met het Dodenspel op FOK! kunnen meedoen. Voorspellen wie er allemaal doodgaan dit jaar.quote:Op maandag 2 januari 2023 08:43 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dus vorig jaar een mail naar mezelf gestuurd middels vertraagd afleveren met allemaal voorspellingen voor dit jaar. Hier had ik destijds stom genoeg het Eurovisie niet in meegenomen (nu waren de meeste dingen die ik had voorspeld ook wel korte-termijn ingegeven zoals de mol, het kabinet etc.) Maar het is zo grappig om terug te lezen wat ik een jaar geleden had voorspeld. Ik ben er trouwens niet heel goed in. Deze week maar eens kijken of ik het dit jaar beter doe.
Mensen nog ideeën waar ik over kan voorspellen? Dit jaar wél het Eurovisie meegenomen
Die heb ik ook gemist, maar nu ik daarvoor een NPO plus abonnement nemen. Ik heb al abonnementen op 3 verschillende streamingdiensten. Bij mij is de max 3 streamingdiensten aan houden.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die van vorige week en deze week nog niet gezien. Binnenkort maar eens tijd voor maken
Ik heb daarom mijn tv-abonnement opgezegd voor NLZiet. Nu heb ik iets minder zenders maar kan ik wel dingen zonder reclames of extra streamingdiensten kijkenquote:Op maandag 2 januari 2023 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist, maar nu ik daarvoor een NPO plus abonnement nemen. Ik heb al abonnementen op 3 verschillende streamingdiensten. Bij mij is de max 3 streamingdiensten aan houden.
Als Discovery+ fusie met HBO max volledig is, dan overweeg ik ook tv abo eruit. Dan nog NLZiet of NPOPlus erbij te nemen.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb daarom mijn tv-abonnement opgezegd voor NLZiet. Nu heb ik iets minder zenders maar kan ik wel dingen zonder reclames of extra streamingdiensten kijken
Ik vind zelf de tv-zenders die NLZIET heeft meer dan genoeg. Ik heb amper (lees: nooit) het gevoel dat ik écht dingen mis.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb daarom mijn tv-abonnement opgezegd voor NLZiet. Nu heb ik iets minder zenders maar kan ik wel dingen zonder reclames of extra streamingdiensten kijken
Ik zit binnenkort toch een jaar vast tv abo van t-mobile.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind zelf de tv-zenders die NLZIET heeft meer dan genoeg. Ik heb amper (lees: nooit) het gevoel dat ik écht dingen mis.
En ik zag ook dat ze tegenwoordig een uitbreidingspakket hebben mocht je echt graag buitenlandse zenders willen. Ik houd het wel vol met de Nederlandse en de Belg
Hier ook, ik had Canal digitaal en daar waren TLC etc. al niet beschikbaar dus ik vind het ideaal. Vooral het kunnen kijken zonder reclamequote:Op maandag 2 januari 2023 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind zelf de tv-zenders die NLZIET heeft meer dan genoeg. Ik heb amper (lees: nooit) het gevoel dat ik écht dingen mis.
En ik zag ook dat ze tegenwoordig een uitbreidingspakket hebben mocht je echt graag buitenlandse zenders willen. Ik houd het wel vol met de Nederlandse en de Belg
Ik ben nu de kerstaflevering aan het kijkenquote:Op maandag 2 januari 2023 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist, maar nu ik daarvoor een NPO plus abonnement nemen. Ik heb al abonnementen op 3 verschillende streamingdiensten. Bij mij is de max 3 streamingdiensten aan houden.
Via NPOPlus of niet?quote:Op maandag 2 januari 2023 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben nu de kerstaflevering aan het kijken
Oh dit wist ik helemaal niet. Dat 4 euro per maand voor 'altijd' abonnement zijn we dan zeker ook kwijt.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Discovery+ fusie met HBO max volledig is, dan overweeg ik ook tv abo eruit. Dan nog NLZiet of NPOPlus erbij te nemen.
Ik mag graag af en toe naar de onzinprogramma's kijken die op TLC worden uitgezonden
Nee via het KPN-kastjequote:
Dat wel idd.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dit wist ik helemaal niet. Dat 4 euro per maand voor 'altijd' abonnement zijn we dan zeker ook kwijt.
Gelukkig is dat nog hetzelfde.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is weer gezellig op Schiphol!
[ twitter ]
Er zijn een paar zekerheden in het leven...quote:Op maandag 2 januari 2023 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog hetzelfde.
Ik snap niet waarom we met alle geweld zo'n groot vliegveld moeten hebben. Het zijn toch merendeel overstap-vluchten waar de Nederlandse economie niets aan heeft, het zorgt voor vervuiling en geluidsoverlast, en we hebben er het personeel niet voor... mis ik iets? Waarom willen we dit?quote:Op maandag 2 januari 2023 12:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is weer gezellig op Schiphol!
[ twitter ]
Omdat bij Amsterdam ligt. Amsterdam is belangrijk volgens het kabinet.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom we met alle geweld zo'n groot vliegveld moeten hebben. Het zijn toch merendeel overstap-vluchten waar de Nederlandse economie niets aan heeft, het zorgt voor vervuiling en geluidsoverlast, en we hebben er het personeel niet voor... mis ik iets? Waarom willen we dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |