Same. Op oudjaar eet men oliebollen en verder gewoon wat aanklotenquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef Seeburg54 het volgende:
Tot nu toe 4 oliebollen gehad. Dat was mijn ontbijt en lunch, daar zal nog wel wat rommelvoer bij komen.
Oliebollen en iets met appel (ik weet nooit of het nou -flappen of -beignets zijn). We maken ergens nog een pizza.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Same. Op oudjaar eet men oliebollen en verder gewoon wat aankloten
Wat mij betreft is appel in bladerdeeg een flap en in oliebollendeeg uit de frituur een beignet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oliebollen en iets met appel (ik weet nooit of het nou -flappen of -beignets zijn). We maken ergens nog een pizza.
We maken flat white martini's en hebben natuurlijk ook champagne. En wijn. Stokbroodjes met lekkers.
Jep, vind ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat mij betreft is appel in bladerdeeg een flap en in oliebollendeeg uit de frituur een beignet.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat mij betreft is appel in bladerdeeg een flap en in oliebollendeeg uit de frituur een beignet.
Oh ja. Ff eieren koken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Slaatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met aardappels, hamlap, augurk, ei en van alles meer![]()
En véél mayo
Ziet er superlekker uit!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh ja. Ff eieren koken.
Bakje rundvleessalade van de Jumbo opleuken, met wat ui, paprika en kerriepoeder erdoor en ei, tomaat, augurk en mayo en ketchup erop.
Komt er ongeveer zo uit te zien
[ afbeelding ]
Niet zo lekker als een zelfgemaakte rundvleessalade, maar beter dan veel andere uit de winkel.
Even gegoogeldquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oliebollen en iets met appel (ik weet nooit of het nou -flappen of -beignets zijn). We maken ergens nog een pizza.
We maken flat white martini's en hebben natuurlijk ook champagne. En wijn. Stokbroodjes met lekkers.
Vast. Eerste keer, maar er zit Baileys in, dus altijd goedquote:
O. dat vind ik ook een goed idee!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |