ik vond het verrassend leukquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Grappig, ik ben met Surprise Me ook ooit in Belfast beland.
Jouw Pa is ook een Fokker zo te lezenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden ging ik op surprisereis naar Belfast (pas op het vliegveld ontdekken waar je heen gaat)
Appte naar mn ouders waar we heen gingen.
Mijn vader binnen 3 seconden: oh, snel bellen dan?
Thanks pap
Daar heeft M83 goed naar geluisterdquote:
Ook. Summertime is bottom halfquote:
Wel een goede keuze als surprisestad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden ging ik op surprisereis naar Belfast (pas op het vliegveld ontdekken waar je heen gaat)
Appte naar mn ouders waar we heen gingen.
Mijn vader binnen 3 seconden: oh, snel bellen dan?
Thanks pap
Ja nee, hier kan ik niks mee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook. Summertime is bottom half
Ik noteer hem even voor volgend jaar. 0% kans maar allezquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hunter and the Hunted stond wel op de keuzelijst! Kat van m'n ex nog op gestemd
Nope...quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger zette ik met Oud en Nieuw het bier en de champagne buiten, maar dat heeft nu dus geen enkele zin
Wel als je lauwe pis wil!quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger zette ik met Oud en Nieuw het bier en de champagne buiten, maar dat heeft nu dus geen enkele zin
Ik heb de balkondeur open staan zelfsquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn vader is een onuitputtelijke stroom van zulke opmerkingenquote:
Ik trek zo mijn korte broek aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
Je zal maar Venlo krijgen of zoquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel een goede keuze als surprisestad.
We vinden elkaar vast later weerquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee, hier kan ik niks mee.
Almerequote:Op zaterdag 31 december 2022 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je zal maar Venlo krijgen of zo
Echte dad jokes dus?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader is een onuitputtelijke stroom van zulke opmerkingen
Dad jokesquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader is een onuitputtelijke stroom van zulke opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |