Maar dat beginnen we dan zonder paus.quote:
Wat verstandig!quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:45 schreef Zwansen het volgende:
Even 2 oliebollen opwarmen en daarna even een uurtje fietsen om ze weer te verbranden.
Pagina 18?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Benedictus in de krant zwart omrand
Bidden in elk geval niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
beste bewijs dat geloven niet helpt
Go out with a bangquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik moet zeggen: ze duwen lekker door qua dooien dezer dagen. Maxi Jazz, John Leddy, Margriet Eshuijs, Pele, Vivienne Westwood, Paus Benedictus
Ik ben niet per se anti-Paus, maar die Benedictus.. ik was geen fan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
RIP Benedictus.
Niettemin goeiemorgen
Dit ja....quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna mijn hele bureaublad over twee schermen staat vol met linkjes en bestanden die ik deze week heb verzameld. Volgende week even wegwerken
Dan vind ik die andere geen paus hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Paus emeritus. De huidige paus is nog gewoon in leven.
de enige en beste harryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |